نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل گرند گولسوی استانبول

هتل گرند گولسوی یکی از هتل های 4 ستاره استانبتور استانبول بهار 97ول می باشد که در منطقه فاتح, محله شهرزاد باشی استانبول آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور استانبول می باشد. هتل دارای 146 اتاق یک و دو تخته, اتاق دلوکس و کینگ سوئیتتور استانبول فروردین 97 می باشد. فاصله ایستگاه تراموا آکسارای تتور استانبول تابستان 97ا هتل 10 دقیقه, فاصله بازار بزرگ 15 دقیقه, فاصله مرکز خرید نشان تاشی و میدان تقسیم 15 دقیقه, فاصله مسجد فاتح 2 کیلومتر, فاصله فرودگاه آتاتورک 19 کیلومتر و فاصله فرودگاهتور استانبول اردیبهشت 97 سابیها 52 کیلومتر می باشد. هتل گرند گولسوی دارای 1 رستوران, 1 کافه, استخر, سونا, جکوزی, باشگاه بدنسازی, حمام ترکی, اتاق ماساژ و ... می باشد. در سفرتان به استانبول امکان اقامت در این هتل برای شما و عزیزانتان فراهم خواهد تور استانبول خرداد 97شد تا سفر خوشی را تجربه کنید.


هتل مارینم استانبول

هتل مارینم استانبول یکی از هتل های 4 ستاره استانبول تور استانبول بهار 97می باشد, با 70 اتاق یک تخته, دو و سه تخته و سوئیت در منطقه فاتح آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور استانبول می باشد. این هتل در مجاورت بازار بزرگ, مسجد کبود, کاخ توپکاپی و در نزدیکی میدان تقسیم و مرکز خرید لوکس و پرجمعیت نشان تاشی قرار دارد, فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 21 و تا فرودگاه سابیها تور استانبول فروردین 9750 کیلومتر می باشد. در سفرتان به استانبول امکان اقامت در این هتل برایتور استانبول تابستان 97 شما و عزیزانتان فراهم خواد شد تا سفر ختور استانبول اردیبهشت 97وشی را تجربه کنید و لذت ببرید.تور استانبول خرداد 97


هتل آسپالاس استانبول

هتل آسپالاس یکی از هتل های 3 ستاره شهر استانبول است که در قسمتتور استانبول بهار 97 تاریخی و قدیمی این شهر زیبا قرار دارد. هتل به ایستگاه حمل و نقل عمومی مانند تور استانبول تابستان 97مترو و اتوبوس نیز نزدیک است. این هتل با دکوراسیون داخلی ساده اما زیبا و در عین حال شیک سعی در جلب نظر شما مسافران تور استانبول دارد. هتل دارای 28 اتاق است که امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، مبلمان و ... را دارا می باشند. رستوران هتل انواع غذاتور استانبول خرداد 97های ترکی خوش طعم را سرو می کند. از دیگر امکانات هتتور استانبول اردیبهشت 97ل می توان به کافه، اجاره ماشین، خشکشویی ، خدمات نگهداری از کودکان و ... اشاره کرد. تور استانبول فروردین 97

هتل آسپالاس استانبول


هتل آلفا استانبول

هتل 3 ستاره آلفا استانبول در قسمت قدیمی شهر استانبول قرار دارد. فاصله تور استانبول بهار 97هتل از فرودگاه آتاتورک 18 کیلومتر است. این هتل خدمات خود را به صورت BB ارائه می دهد. هتل در نزدیکی ایستگاه های تراموا و مترو قرار دارد. هتل دارای 40 اتاق از انواع استاندارد و خانوادگی است که به شما مسافران تور استانبول امکانات مینی بار، تلوتور استانبول فروردین 97یزیون، اینترنت،‌ تهویه مطبوع و تلفن را ارائه می دهند. رستوران هتل صبحانه را به سبک بوفه و در دیگر وعده هاتور استانبول خرداد 97ی غذایی به صورت منوی انتخابی است . هم چنین هتل دارای یک کافه است که انواع نوشیذنی های سرد و گرم را سرو می کند. از دیتور استانبول تابستان 97گر امکانات هتل می توان به کرایه اتومبیل،‌ صرافی، خدمات تور،‌ اسنک بار، روم تور استانبول اردیبهشت 97سرویس و ... اشاره کرد.

هتل آلفا استانبول


هتل پیانو فورت استانبول

هتل پیانو فورت یکی از هتل های 3 ستاره شهر استانبول است که در منطقهتور استانبول بهار 97 قدیمی و تاریخی شهر استانبول و در نزدیکی جاذبه های تاریخی این شهر قرار دارد. هتل پیانو فورت تنها 500 متر تا ایستگاه مترو فاصله دارد و فاصله آن تا فرودگاه آتاتورک 17 کیلومتر است. هتل دارای 50 اتاق با انواع امکانات رفاهی از جمله تلویزیون ال اسی دی، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان و حمام با دوش و سشوار هستند. این هتل دارای مرکز اسپا نیز می باشد که دارای حمام ترکیتور استانبول خرداد 97 ، سونا و جکوزی است. علاوهتور استانبول فروردین 97 بر رستوران و کافی شاپ هتل پیانو فورت دارای قنادی و اسنک بار نیز هست. از دیگر امکانات هتل برای شما مسافران تور استانبول می توان به لاندری، روم سرویس، پذیرشتور استانبول اردیبهشت 97 24 ساعته، اجاره ماشین، فروشگاه و .تور استانبول تابستان 97.. اشاره کرد.

هتل پیانو فورت استانبول



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل زوریخ استانبول

هتل زوریخ یکی از هتل های 4 ستاره شهر استانبول است که تور استانبول اردیبهشت 97در منطقه فاتح این شهذ قرار دارد. تور استانبول بهار 97هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی داشته و  فاصله ده دقیقه ای تا ایستگاه تراموا، مترو و تاکسی دارد. هم چنین به مناطق تاریخی استانبول نزدیک بوده و فاصله بسیار کمی تا منطقه تور استانبول تابستان 97مد نشان تاشی دارد. هتل در سال 2006 بازسازی شده است و خدمات ود را به صورت BB ارائه می کند. هتل زوریخ دارای 126 اتاق شامل اتاق های یک تا سه تخته، اتاق خانوادگی و سوئیت است که امکانات مینی بار، تلویزیون، تلفن، اینترنت، تهویه مطبوع و میزکار را برای شما مسافران تور استانبول دارا می باشند. هتل دارای یک رستوران با منوی صبحانه بوفه و سه کافی شاپ می بتور استانبول فروردین 97اشد. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر، سونا، حمام ترکی ، ماساژ، زمین بازی، تور استانبول خرداد 97باشگاه کودکان، سالن زیبایی، کرایه اتومبیل و ... اشاره کرد.

هتل زوریخ استانبول


هتل سمینال استانبول

هتل سمینال یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است. این هتل در نزدیکیتور استانبول بهار 97 میدانتور استانبول خرداد 97 تقسیم قرار داشته و دارای موقعیت مکانی خوبی است. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 21 کیلومتر است. هتل دارای 88 اتاق شامل اتاق های دو تخته ، سه تخته و اتاق ویژه معلولین است که به شما مسافران تور استانبول امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت، تلفن و صندوق امانات است. در مرکز اسپای هتل می توان امکاناتی نظیر استخر، ماساژ، جکوزی، سونا و حمام ترکی را پیداتور استانبول اردیبهشت 97 کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای تور استانبول فروردین 97محلی و بین المللی سرو می شود. از دیگر تور استانبول تابستان 97امکانات هتل می توان به کافه، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه و ... اشاره کرد.

هتل سمینال استانبول


هتل آسیتن لایف استانبول

هتل آسیتن لایف یکی از هتل های 3 تور استانبول اردیبهشت 97ستاره شهر استانبول است کهتور استانبول بهار 97 با موقعیت مکانی بسیار عالی در نزدیکی مناطق شهر استانبول و هم چنین دریای زیبای اژه قرار گرفته است. هم چنین فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 18 کیلومتر است. اتاق های هتل با دکوراسیونی شیکتور استانبول تابستان 97 و زیبا از رنگ های گرم انواع امکانات رفاهی نظیر مینی بار، تلویزیون، اینترنت، میز کار و بالکن با ویوی دریا هستند. رستوران هتل صبحانه را به سبک بوفه با انواع غذاهای ترکی و میوه های تازه به شما مهمانان تور استانبول ارائه می دهد. از دیکر امکانات هتل می توانتور استانبول فروردین 97 به کافی شاپ، اجاره دوچرخهتور استانبول خرداد 97، فروشگاه، اجاره ماشین، خدمات تور و لاندری اشاره کرد.

هتل آستین لایف استانبول


هتل هالیفاکس استانبول

هتل هالیفاکس استانبول یکی از هتل های محله نشان تاشی محسوبتور استانبول بهار 97 می شود. این هتل با قرار گرفتن در منطقه مد و لباس و هم چنین نزدیک بودن به تور استانبول تابستان 97میدان تقسیم از موقعیت مکانی ویژه ای برخوردار است. هتل خدمات خود را به صورت BB ارائه می کند. هتل هالیفاکس دارای 80 اتاق است که شامل اتاق های استانداردتور استانبول اردیبهشت 97 و خانوادگی هستند و به مسافران تور استانبول امکانات چای ساز، تلویزیون، حمام ، اینترنت و صبحانه را ارائه می دهند. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 27 کیلومتر است. رستوران هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو کرده و نوشیدنی های خوش طعم محلی را نیز ارائه می دهد. دیگر امکانات هتل هالیفاکس شامل تور استانبول خرداد 97صرافی، کرایه ماشین، امکاناتتور استانبول فروردین 97 برای معلولین، شاتل فرودگاه و ... است.

هتل هالیفاکس استانبول


هتل کالیون استانبول

هتل 4 ستاره کالیون استانبول در منطقه فاتح شهر استانبول قرار دارد. تور استانبول بهار 97هتل در نزدیکی دیدنی های شهر استانبول قرار داشته و برای گردشگرانی که قصد بازدید از این مکان ها را دارند بسیار مناسب است. هتل دارای 110 اتاق با ویوی دریای مرمره است که به شما مسافران تور استانبول امکانات مینی بارتور استانبول اردیبهشت 97، اینترنت بی سیم، تلویزیون و تهویه مطبوع را ارائه می دهند. رستوران هتل صبحانه را با منوی بوفه ارائه می دهد و کافی شاپ هتل که بر روی تراس قرار دارد انواع نوشیدنی و دسر را در کنار منظره زیبای شهر و دریا برای شما سرو می کند. هم چنین هتل تا ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی فاصله کمی دارد. از دیگر امکاناتتور استانبول خرداد 97 هتل می توان به باغ،‌تور استانبول فروردین 97 صرافی، خدمات نگهداری از کودکان، کرایه ماشینتور استانبول تابستان 97، اتاق جلسه، لاندری، پارکینگ و ... اشاره کرد.

هتل کالیون استانبول



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل توفنکیان هیستوریک ایروان| Hotel Tufenkian Historic

هتل توفنکیان هیستوریک ایروان ارمنستان

هتل توفنکیان هیستوریک ایروان ارمنستان (Hotel Tufenkian Historic Yerevan) جزء تور ارمنستان هتل های 4 ستاره می باشد که در فاصله ی 500 متری از میدان جمهوری احداث شده است. این هتل مجموعا 82 اتاق دارد. اتاق های هتل توفنکیان هیستوریک ایروان ارمنستان با تور ارمنستان تعطیلات عید 97 وسایل و صنایع دستی زیبای ارمنستان طراحی شده اند. اتاق های این هتل دارای امکاناتی نظیر ماهواره، حمام، مینی بار، تلویریون است. این هتل فاصله ی نزدیکی با موزه تاریخی ملی دارد. فرودگاه بین المللی ایروان در فاصله ی 12 کیلومتری از هتل توفنکیان هیستوریک ایروان ارمنستان واقع شده است. رستوران هتل توفنکیان هیستوریک ایروان ارمنستان تور ارمنستان تعطیلات عید که با چوب، سنگ و اشیای فلزی طراخی شده است، انواع غذاهای ایتالیایی و بین المللی را سرو می کند.

امکانات هتل شامل:

هتل توفنکیان هیستوریک ایروان ارمنستان دارای امکاناتی از قبیل رستوران، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر تور ارمنستان نوروز فرودگاهی، ماهواره، تلویریون، حمام، مینی بار، بار، ماساژ، رستورن، سیستم تهویه مطبوع، استخر سرباز، تراس، بالکن، اتاق جلسه، فروشگاه، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خدمات تور، فکس، کپی و... برای مسافران تور ارمنستان است.

 

هتل توفنکیان هیستوریک ایروان ارمنستان

تصویر هتل توفنکیان هیستوریک ایروان ارمنستان

هتل توفنکیان هیستوریک ایروان ارمنستان

تصویر هتل توفنکیان هیستوریک ایروان ارمنستان



:: برچسب‌ها: هتل توفنکیان هیستوریک ایروان ارمنستان,هتل های ارمنستان,معرفی بهترین هتل های ارمنستان,هتل های 4 ستاره ارمنستان,امکانات هتل توفنکیان هیستوریک ایروان ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل نشنال ایروان ارمنستان| Hotel National Yerevan

هتل نشنال ایروان ارمنستان

هتل نشنال ایروان ارمنستان (Hotel National Yerevan) جزء هتل های 5 ستاره است که تور ارمنستان اسفند در فاصله ی نزدیکی از میدان جمهوری تاسیس شده است. این هتل 57 اتاق دارد. اتاق های هتل نشنال ایروان ارمنستان دارای پنجره های بزرگ، شومینه و سقف های بلند است. همچنین امکاناتی از قبیل اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون و حمام خصوصی برای اتاق های این هتل در نظر گرفته شده است. پارک فونتن و موزه ملی در 5 دقیقه ای بصورت پیاده از هتل نشنال ایروان ارمنستان واقع شده است. و همچنین ایستگاه اتوبوس در فاصله ی 20 متری و مترو در فاصله ی 5 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. فرودگاه بین المللی ایروان تور ارمنستان اسفند 96 در فاصله ی 20 دقیقه ای بصورت سواره واقع شده است. رستوران این هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان تور ارمنستان تعطیلات عید 97 می باشد.

امکانات هتل شامل:

برخی از امکانات هتل نشنال ایروان ارمنستان شامل تور ارمنستان رستوران، اتوکشی، فکس، کپی، استخر سرپوشیده، اسپا، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، بار، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتاق پاک، آسانسور، اتاق جلسه و... ویژه مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 هتل نشنال ایروان ارمنستان

تصویر هتل نشنال ایروان ارمنستان

 هتل نشنال ایروان ارمنستان

تصویر هتل نشنال ایروان ارمنستان



:: برچسب‌ها: هتل نشنال ایروان ارمنستان,هتل های ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان,هتل های 5 ستاره ارمنستان,امکانات هتل نشنال ایروان ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل قفقاز ارمنستان| Caucasus Hotel Yerevan

هتل قفقاز ارمنستان

هتل قفقاز ارمنستان (Caucasus Hotel Yerevan) جزء هتل های 5 ستاره ارمنستان می باشد. تور ارمنستان تعطیلات عید 97 این هتل مجموعا 46 اتاق دارد که دارای منظره ی زیبای کوه های آرارات می باشد. این هتل دارای اتاق های استاندارد، رویال و پرزیدنتال، تور ارمنستان تعطیلات عید لوکس، دلوکس و سوئیت های خانوادگی می باشد. فرودگاه بین المللی ایروان در فاصله ی 17 کیلومتری از هتل قفقاز ارمنستان قرار تور ارمنستان نوروز 97 گرفته است.

امکانات هتل شامل:

برخی از امکانات هتل قفقاز ارمنستان شامل استخر روباز و سرپوشیده، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، نمایش شبانه، زمین بازی کودکان، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، رستوران، کافی شاپ، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، خدمات خانه داری، روم سرویس، واکس، لاندری تور ارمنستان نوروز، مینی بار، حمام با سشوار و... برای مسافران تور ارمنستان است.

 

هتل قفقاز ارمنستان

تصویر هتل قفقاز ارمنستان

هتل قفقاز ارمنستان

تصویر هتل قفقاز ارمنستان



:: برچسب‌ها: هتل قفقاز ارمنستان,هتل های ارمنستان,معرفی بهترین هتل های ارمنستان,هتل های 5 ستاره ارمنستان,امکانات هتل قفقاز ارمنستان,معرفی هتل قفقاز ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آرارات ارمنستان| Hotel Ararat Yerevan

هتل آرارات ارمنستان

هتل آرارات ارمنستان (Hotel Ararat Yerevan) جزء هتل های 5 ستاره است. این هتل مجموعا 52 اتاق و سوئیت دارد که دارای امکانات دولوکس می باشد. مرکز شهر در فاصله ی 5 دقیقه ای و فرودگاه در فاصله ی 20 دقیقه ای از هتل آرارات ارمنستان تور ارمنستان واقع شده است. یکی از امکانات این هتل برای میهمانان تور ارمنستان ترانسفر فرودگاهی است. رستوران هتل آرارات ارمنستان انواع غذاهای ارمنی و اروپایی را ارائه تور هند اسفند 96 می دهد. 

امکانات هتل شامل:

برخی از امکانات هتل آرارات ارمنستان شامل استخر سر پوشيده، سولاريوم، باغ تور ارمنستان اسفند 96 زمستانی، رستوران، خدمات اتوکشی، خشکشویی، لباسشویی، سونا،‌ مركز آبگرم، صرافی، اینترنت، كانال‌های تلویزیون ماهواره‌ای، سرویس 24 ساعته، گاوصندوق، مینی‌بار، سالن كنفرانس، استخر سرپوشیده و... تور ارمنستان اسفند می باشد. 

 

هتل آرارات ارمنستان

تصویر هتل آرارات ارمنستان

هتل آرارات ارمنستان

تصویر هتل آرارات ارمنستان



:: برچسب‌ها: هتل آرارات ارمنستان,هتل های ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان,هتل های 5 ستاره ارمنستان,هتل های معروف ارمنستان,امکانات هتل آرارات ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل یوروپ ارمنستان| Europe Hotel Yerevan

هتل یوروپ ارمنستان

هتل یوروپ ارمنستان (Europe Hotel Yerevan) جزء هتل های 5 ستاره ارمنستان می باشد تور ارمنستان نوروز 97 که در مرکز سنت پترزبورگ در سال 2003 تاسیس شده است. این هتل متشکل از 47 اتاق است. بیشتر سفارتخانه ها و شرکت ها در فاصله ی نزدیکی تور ارمنستان فروردین 97 از هتل یوروپ ارمنستان واقع شده است. همچنین فرودگاه بین المللی زوارتنوتس در فاصله ی 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. 

امکانات هتل شامل:

برخی از امکانات هتل یوروپ ارمنستان شامل اینترنت وایرلس برای میهمانان تور ارمنستان ، مینی بار، سشوار، حسگر آتش، ماساژ، سونا، خشکشویی، پرستار کودک، مرکز تناسب اندام، رستوران، تور ارمنستان اسفند پذیرش 24 ساعته، سونا، خدمات حمل و نقل فرودگاه، مجهز به سیستم تهویه، خدمات حمل و نقل فرودگاه، تخت مخصوص آفتاب، پارکینگ رایگان و... تور ارمنستان فروردین است.

 

هتل یوروپ ارمنستان

تصویر هتل یوروپ ارمنستان

هتل یوروپ ارمنستان

تصویر هتل یوروپ ارمنستان



:: برچسب‌ها: هتل یوروپ ارمنستان,هتل های ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان,هتل های 5 ستاره ارمنستان,هتل های لوکس ارمنستان,امکانات هتل یوروپ ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل گلدن پالاس ارمنستان

هتل گلدن پالاس ارمنستان (Hotel Golden Palace Yerevan) تور ارمنستان نوروز 97 جزء هتل های 5 ستاره است که در فاصله ی نزدیکی از مرکز شهر واقع شده است. هتل گلدن پالاس ارمنستان دارای اتاق های شیک و مجلل می باشد. این هتل دارای امکاناتی نظیر  تریا، رستوران و خدماتی برای معلولیت تور ارمنستان است.

امکانات هتل شامل:

برخی از امکانات هتل گلدن پالاس ارمنستان شامل تلویزیون، اینترنت تور ارمنستان تعطیلات عید بی سیم، مرکز بدنسازی، تور ارمنستان تعطیلات عید 97 صندوق امانات، سشوار، یخچال، خشکشویی، استخر، سونا، زمین تنیس، آرایشگاه و... برای میهمانان تور ارمنستان است.

 

هتل گلدن پالاس ارمنستان

تصویر هتل گلدن پالاس ارمنستان

هتل گلدن پالاس ارمنستان

تصویر هتل گلدن پالاس ارمنستان



:: برچسب‌ها: هتل گلدن پالاس ارمنستان,هتل های ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان,هتل های 5 ستاره ارمنستان,هتل های معروف ارمنستان,امکانات هتل گلدن پالاس ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل ویوانتا بای تاج آمباسادر هند

هتل ویوانتا بای تاج آمباسادر هند

هتل ویوانتا بای تاج آمباسادر هند (Hotel Vivanta by Taj Ambassador New Delhi) جزء تور هند تعطیلات عید 97 هتل های 5 ستاره هند می باشد که در شهر دهلی نو واقع شده است. این هتل دارای 88 اتاق می باشد. صرافی و یک سالن کنفرانس برخی از امکانات هتل ویوانتا بای تاج آمباسادر هند تور هند تعطیلات عید است. 

امکانات هتل شامل:

هتل ویوانتا بای تاج آمباسادر هند دارای امکاناتی از جمله ترانسفر فرودگاه، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، تور هند نوروز 97 کرایه اتومبیل، سرویس مستخدم، استخر روباز، مرکز سلامت و آبگرم، خدمات خانه داری، امکانات ضیافت، سالن کنفرانس، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، تور هند نوروز صرافی، فروشگاه، خدمات کفش و واکس و...  برای میهمانان تور هند می باشد.

 

هتل ویوانتا بای تاج آمباسادر هند

تصویر هتل ویوانتا بای تاج آمباسادر هند

هتل ویوانتا بای تاج آمباسادر هند

تصویر هتل ویوانتا بای تاج آمباسادر هند

هتل ویوانتا بای تاج آمباسادر هند

تصویر اتاق هتل ویوانتا بای تاج آمباسادر هند

 



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن، ساهیباباد هند

کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن، ساهیباباد هند

هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن، ساهیباباد هند (Hotel Country Inn & Suites By Carlson, Sahibabad New Delhi) تور هند تعطیلات عید جزء هتل های 5 ستاره است که در شهر دهلی قرار دارد. این هتل دارای 216 اتاق است. از جمله امکانات هتل کانتری این اند تور هند تعطیلات عید 97 سوئیتز بای کارلسن، ساهیباباد هند می توان به فروشگاه، صرافی، سالن کنفرانس و مرکز آب گرم تور هند نوروز اشاره نمود.

امکانات هتل شامل:

 امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، صرافی، خدمات تور هند نوروز 97 تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه برای گردشگران تور هند ، کرایه اتومبیل، امکانات اتاق VIP، رستوران، بار، ماساژ، استخر روباز، مرکز سلامت و آبگرم، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، وان آب داغ، خدمات خانه داری و... برخی از امکانات هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن، ساهیباباد هند می باشد.

 

هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن، ساهیباباد هند

تصویر هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن، ساهیباباد هند

هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن، ساهیباباد هند

تصویر هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن، ساهیباباد هند

هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن، ساهیباباد هند

تصویر اتاق هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن، ساهیباباد هند



:: برچسب‌ها: هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن، ساهیباباد هند,هتل های هند,هتل های 5 ستاره هند,بهترین هتل های هند,هتل های لوکس هند,معرفی بهترین هتل های هند ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل هیلتون گاردن این ساکت هند

هتل هیلتون گاردن این ساکت هند (Hotel Hilton Garden Inn Saket New Delhi) جزء هتل های 5 ستاره هند بوده تور هند تعطیلات عید 97 که در شهر دهلی تاسیس شده است. مرکز بدنسازی، اتاق های خالی از حساسیت و خدمات ویژه معلولین برخی از امکانات هتل هیلتون گاردن این ساکت هند تور هند اسفند است.

امکانات هتل شامل:

هتل هیلتون گاردن این ساکت هند دارای امکاناتی از قبیل سرویس اتو شلوار، تور هند اسفند 96 خانه داری، امکانات ضیافت، خدمات کفش و واکس، بسته های نهار، فکس و کپی، مرکز تجارت، امکانات اتاق VIP ، جکوزی، استخر روباز، سالن کنفرانس برای مسافران تور هند ، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات تهیه بلیط، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی و... تور هند می باشد.

 

هتل هیلتون گاردن این ساکت هند

تصویر هتل هیلتون گاردن این ساکت هند

هتل هیلتون گاردن این ساکت هند

تصویر هتل هیلتون گاردن این ساکت هند



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل سولت اند پرسنال سوئیت|Hotel Svelte and Personal Suite

هتل سولت اند پرسنال سوئیت هند

هتل سولت اند پرسنال سوئیت هند (Hotel Svelte and Personal Suite New Delhi) جزء هتل های 5 ستاره هند است که در شهر دهلی تور هند نوروز 97 واقع شده است.

امکانات هتل شامل:

برخی از امکانات هتل سولت اند پرسنال سوئیت هند تور هند فروردین شامل استخر سرباز، اتاق های خانوادگی، مرکز بدنسازی، امکانات ضیافت، سالن کنفرانس، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه تور هند اسفند در اتاق، اتوکشی، خدمات کفش و واکس، رستوران هتل سولت اند پرسنال سوئیت هند ، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، فکس و کپی، مرکز تجارت، کرایه اتومبیل، سرویس مستخدم، ماساژ، استخر روباز، بسته های نهار، خدمات تهیه بلیط ویژه مسافران تور هند ، خدمات تورها و...تور هند فروردین 97 می باشد.

 

هتل سولت اند پرسنال سوئیت هند

تصویر هتل سولت اند پرسنال سوئیت هند

هتل سولت اند پرسنال سوئیت هند

تصویر اتاق هتل سولت اند پرسنال سوئیت هند



:: برچسب‌ها: هتل سولت اند پرسنال سوئیت هند,هتل های هند,هتل های 5 ستاره هند,بهترین هتل های هند,هتل های خوب هند,امکانات هتل سولت اند پرسنال سوئیت هند ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل دان اند کلور هوم |Hotel Dan & Clover Home New Delhi

هتل دان اند کلور هوم هند

هتل دان اند کلور هوم هند (Hotel Dan & Clover Home New Delhi) جزء هتل های 5 ستاره هند می باشد تور هند نوروز که در شهر دهلی واقع شده است. این هتل دارای 18 اتاق می باشد. هتل دان اند کلور هوم هند امکاناتی را برای معلولین تور هند تعطیلات عید 97 در نظر گرفته است.

امکانات هتل شامل:

هتل دان اند کلور هوم هند دارای امکاناتی از قبیل رستوران، تور هند تعطیلات عید خدمات کفش و واکس، فکس و کپی، سرویس اتو شلوار، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، پذیرش شبانه روزی، تور هند نوروز 97 اتو کشی و... ویژه گردشگران تور هند می باشد.

 

هتل دان اند کلور هوم هند

تصویر هتل دان اند کلور هوم هند

هتل دان اند کلور هوم هند

تصویر هتل دان اند کلور هوم هند



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل تاج پالاس هند| هتل تاج دیپلماتیک انکلاو هند

هتل تاج پالاس هند

هتل تاج دیپلماتیک انکلاو هند (Hotel Taj Diplomatic Enclave New Delhi) با نام سابق هتل تاج پالاس هند تور هند اسفند جزء هتل های 5 ستاره هند بوده که در شهر دهلی نو ساخته شده است. این هتل دارای مجموعا 402 اتاق است. تور هند اسفند 96 سالن کنفرانس، خدمات نگهداری از کودکان و صرافی برخی از امکانات هتل تاج پالاس هند است. یکی از مزیت های خوب این هتل دسترسی آسان هتل به اماکن تفریحی است.

امکانات هتل شامل:

هتل تاج پالاس هند دارای امکاناتی از قبیل کرایه اتومبیل، تور هند مرکز سلامت و آبگرم، اتاق و امکانات برای معلولین، سرویس مستخدم، سرویس اتو شلوار، سرویس نگهداری کودکان هتل تاج دیپلماتیک انکلاو هند، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، تور هند تعطیلات عید 97 صرافی، کلوپ با DJ، استخر روباز، خدمات خانه داری، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط و ... برای مسافران تور هند می باشد.

 

هتل تاج پالاس هند

تصویر هتل تاج پالاس هند

هتل تاج پالاس هند

تصویر هتل تاج پالاس هند



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل جایپی وازانت کنتیننتال هند

هتل جایپی وازانت کنتیننتال هند

هتل جایپی وازانت کنتیننتال هند (Hotel Jaypee Vasant Continental New Delhi) جزء هتل های 5 ستاره هند است که در تور هند اسفند شهر دهلی نو واقع شده است. سوییت مخصوص عروس یکی از امکانات هتل جایپی وازانت کنتیننتال هند تور هند نوروز 97 می باشد.

امکانات هتل شامل:

خدمات تورها، فکس و کپی،مرکز تجارت،دستگاه خودپرداز،خدمات تور هند فروردین تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، سرویس مستخدم، ماساژ، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سرباز ویژه مسافران تور هند ، خدمات خانه داری ،امکانات ضیافت، سالن کنفرانس تور هند فروردین 97 ،لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، بسته های نهار و... برخی از امکانات هتل جایپی وازانت کنتیننتال هند می باشد.

 

هتل جایپی وازانت کنتیننتال هند

تصویر هتل جایپی وازانت کنتیننتال هند

هتل جایپی وازانت کنتیننتال هند

تصویر هتل جایپی وازانت کنتیننتال هند



:: برچسب‌ها: هتل جایپی وازانت کنتیننتال هند,هتل های هند,هتل های 5 ستاره هند,بهترین هتل های هند,هتل های معروف هند,امکانات هتل جایپی وازانت کنتیننتال هند ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل دی گراند هند| Hotel The Grand New Delhi

هتل دی گراند هند

هتل دی گراند هند (Hotel The Grand New Delhi) جزء هتل های 5 ستاره هند می باشد تور هند تعطیلات عید 97 که در شهر دهلی نو تاسیس شده است. فروشگاه، صرافی، امکانات مربوط به ورزش تنیس و همچنین امکاناتی برای افراد معلول هتل دی گراند هند تور هند تعطیلات عید در نظر گرفته است.

امکانات هتل شامل:

هتل دی گراند هند دارای امکاناتی از قبیل امکانات ضیافت، فکس و کپی، تور هند نوروز مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، سرویس مستخدم، استخر روباز، سونا، تور هند نوروز 97 مرکز سلامت و آبگرم، استخر سرباز، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، صرافی، کرایه ماشین، خدمات تورها و ... برای مسافران تور هند می باشد.

 

هتل دی گراند هند

تصویر هتل دی گراند هند

هتل دی گراند هند

تصویر هتل دی گراند هند



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل دی تاج ماهال هند| Hotel The Taj Mahal New Delhi

هتل دی تاج ماهال هند

هتل دی تاج ماهال هند (Hotel The Taj Mahal New Delhi) جزء هتل های 5 ستاره هند است که در شهر دهلی تور هند فروردین 97 نو واقع شده است. این هتل دارای 294 اتاق است. امکانات مربوط به ورزش گلف، فروشگاه، اتاق و امکاناتی برای افراد معلول برخی از خدماتی است که هتل دی تاج ماهال هند برای میهمانان خود تور هند اسفند در نظر گرفته است.

امکانات هتل شامل:

هتل دی تاج ماهال هند دارای امکاناتی از قبیل بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تور هند باغ، بوفه، ماساژ، استخر روباز، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سرباز، ایوان مخصوص حمام آفتاب، رستوران برای مسافران تور هند ، پذیرش 24 ساعته، روزنامه، آسانسور ،پذیرش و تحویل سریع، مجهز به سیستم تهویه و... تور هند تعطیلات عید 97 می باشد.

 

هتل دی تاج ماهال هند

تصویر هتل دی تاج ماهال هند

هتل دی تاج ماهال هند

تصویر هتل دی تاج ماهال هند

 



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل جاستا دی رزیدنس پانچشیل پارک هند

هتل جاستا دی رزیدنس پانچشیل پارک هند

هتل جاستا دی رزیدنس پانچشیل پارک هند (Hotel Justa The Residence Panchsheel Park New Delhi) تور هند نوروز جزء هتل های 5 ستاره هندوستان است که در شهر دهلی احداث شده است.  تور هند فروردین 97 این هتل  24 دارای اتاق است. ترانسفر فرودگاهی یکی از امکاناتی است که برای مسافران تور هند این هتل در نظر گرفته است.

امکانات هتل شامل:

رستوران هتل جاستا تور هند فروردین دی رزیدنس پانچشیل پارک هند ، پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس، ترانسفر فرودگاه، تور هند نوروز 97 لباسشویی، خشکشویی، خدمات تهیه بلیط، خدمات خانه داری، امکانات ضیافت و... برخی از امکانات هتل جاستا دی رزیدنس پانچشیل پارک هند می باشد.

 

هتل جاستا دی رزیدنس پانچشیل پارک هند

تصویر هتل جاستا دی رزیدنس پانچشیل پارک هند

هتل جاستا دی رزیدنس پانچشیل پارک هند

تصویر اتاق هتل جاستا دی رزیدنس پانچشیل پارک هند



:: برچسب‌ها: هتل جاستا دی رزیدنس پانچشیل پارک هند,هتل های هند,هتل های 5 ستاره هند,بهترین هتل های هند,هتل های معروف هند,امکانات هتل جاستا دی رزیدنس پانچشیل پارک هند ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آرا دهلی نو هند| Hotel Aura New Delhi

هتل آرا دهلی نو هند

هتل آرا دهلی نو هند (Hotel Aura New Delhi) جزء هتل های 3 ستاره هند است که تور هند در شهر دهلی نو واقع شده است. این هتل دارای 32 اتاق است.  صرافی یک نمونه از امکانات هتل آرا دهلی نو هند تور هند تعطیلات عید 97 است. 

امکانات هتل شامل:

برخی از امکانات هتل آرا دهلی نو هند شامل ترانسفر فرودگاه، لباسشویی تور هند تعطیلات عید ،خشکشویی، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات خانه داری، بسته های نهار، خدمات تور هتل آرا دهلی نو هند ،فکس و کپی، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط،  تور هند نوروز کرایه اتومبیل، اجاره دوچرخه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی و... برای گردشگران تور هند می باشد.

 

هتل آرا دهلی نو هند

تصویر هتل آرا دهلی نو هند

هتل آرا دهلی نو هند

تصویر اتاق هتل آرا دهلی نو هند



:: برچسب‌ها: هتل آرا دهلی نو هند,هتل های هند,هتل های 3 ستاره هند,بهترین هتل های هند,هتل های معروف هند,امکانات هتل آرا دهلی نو هند ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل بایوک اسکای تایلند| Hotel Baiyoke Sky Bangkok Thailand

هتل بایوک اسکای تایلند

هتل بایوک اسکای تایلند (Hotel Baiyoke Sky Bangkok Thailand) جزء هتل های 4 ستاره تایلند می باشد تور تایلند تعطیلات عید که در مرکز شهر بانکوک تاسیس شده است. این هتل داری 673 اتاق و 88 طبقه است. فرودگاه بانکوک در فاصله ی 25 دقیقه ای و ایستگاه اتوبوس تور تایلند نوروز در فاصله ی 150 متری از هتل بایوک اسکای واقع شده است. فضای مخصوص برای گلف یکی از امکانات این هتل می باشد. مناطق تجاری شهر بانکوک در فاصله ی نزدیکی از این قرار گرفته است. در فاصله 5 دقیقه ای تور تایلند تعطیلات عید 97 از هتل بایوک اسکای تایلند اماکن تجاری واقع شده است.

امکانات هتل شامل:

پذیرش 24 ساعته، انبار بار و چمدان، گاوصندوق برای گردشگران تور تایلند ، مجهز به سیستم تهویه، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، صرافی، خدمات خانه داری، تور تایلند نوروز 97 دستگاه خودپرداز،خشکشویی، رستوران، استخر روباز، فروشگاه، بار، آسانسور، اتوکشی، لباسشویی و... برخی از امکانات هتل بایوک اسکای تایلند می باشد.

 

هتل بایوک اسکای تایلند

تصویر هتل بایوک اسکای تایلند

هتل بایوک اسکای تایلند

تصویر هتل بایوک اسکای تایلند



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل بی لی تونگ تایلند| Hotel B-Lay Tong Phuket Thailand

هتل بی لی تونگ تایلند

هتل بی لی تونگ تایلند (Hotel B-Lay Tong Phuket Thailand) جزء هتل های 5 ستاره می باشد تور تایلند نوروز 97 که در شهر پوکت ساخته شده است. این هتل دارای 123 اتاق می باشد. شیشه های دوجداره، تور تایلند تعطیلات عید 97 کتابخانه، فروشگاه و همچنین انجام فعالیت هایی از قبیل قايقراني با کانو، ماهيگيري، اسب سواري و غواصي برای میهمانان تور تایلند در نظر گرفته شده است.

امکانات هتل شامل:

ماساژ، استخر روباز، مرکز سلامت و آبگرم، شیرجه، غواصی، کوه نوردی، تور تایلند نوروز کانو، اسب سواری، ماهیگیری، لباسشویی، صبحانه در اتاق، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، رستوران هتل بی لی تونگ تایلند ، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، مرکز بدنسازی، بالکن، اتاقهای پاک و بدون سیگار، تور تایلند تعطیلات عید آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، باغ، اتاق های ضد صدا، کتابخانه و... برخی از امکانات هتل بی لی تونگ تایلند به شمار می رود.

 

هتل بی لی تونگ تایلند

تصویر هتل بی لی تونگ تایلند

هتل بی لی تونگ تایلند

تصویر هتل بی لی تونگ تایلند

هتل بی لی تونگ تایلند

تصویر اتاق هتل بی لی تونگ تایلند



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل رامادا پلازا منام تایلند| Hotel Ramada Plaza Menam

هتل رامادا پلازا منام تایلند

هتل رامادا پلازا منام تایلند (Hotel Ramada Plaza Bangkok Menam Riverside Thailand)  تور تایلند نوروز 97 جزء هتل های 5 ستاره است که در قسمت ساحلی رود چو فاریا و در شهر بانکوک ساخته شده است. یکی از خدمات خوب این هتل سرویس تور تایلند فروردین 97 رایگان ایاب و ذهاب از اسکله هتل تا ایستگاه قطار هوایی Saphan Taksin است. فرودگاه بانکوک در فاصله ی 40 دقیقه ای و مرکز تجاری Silom ، مراکز خرید فاصله ی نزدیکی با هتل رامادا پلازا منام تایلند تور تایلند نوروز دارد.

امکانات هتل شامل:

برخی از امکانات هتل رامادا پلازا منام تایلند شامل اتوکشی، ماساژ، استخر روباز، رستوران، پذیرش 24 ساعته، سرویس نگهداری از اطفال، گاوصندوق، آسانسور، اتاق های ضد صدا، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی تور تایلند فروردین مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، فروشگاه، انبار بار و چمدان، جکوزی و... برای مسافران تور تایلند می باشد. 

 

هتل رامادا پلازا منام تایلند

تصویر هتل رامادا پلازا منام تایلند

هتل رامادا پلازا منام تایلند

تصویر هتل رامادا پلازا منام تایلند



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل رویال کلیف تایلند| Hotel Royal Cliff Beach Pattaya

هتل رویال کلیف تایلند

هتل رویال کلیف تایلند (Hotel Royal Cliff Beach Pattaya Thailand) جزء هتل های 5 ستاره تور تایلند اسفند تایلند می باشد که در شهر پاتایا می باشد. این هتل دارای 1090 اتاق و سوییت می باشد. در فاصله 800 کیلومتری مراکز دیدنی مانند معبد Khao Phra از هتل رویال کلیف تایلند قرار گرفته است. 10 رستوران برای میهمانان تور تایلند در هتل رویال کلیف تایلند در نظر گرفته شده است. این هتل فاصله ی نزدیکی به خیابان جامتیتن تور تایلند تعطیلات عید دارد.

امکانات هتل شامل:

هتل رویال کلیف تایلند دارای امکاناتی نظیر صرافی، فروشگاه، آسانسور تور تایلند اسفند 96، بار، باغ، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، استخر روباز، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه بدنسازی، دوچرخه سواری، اسکواش، مینی گلف، تور تایلند پینگ پنگ، بیلیارد، تنیس، دارت، غواصی، رستوران  هتل رویال کلیف تایلند ، پذیرش 24 ساعته، امکانات ضیافت,سالن کنفرانس، مجهز به سیستم تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، سرویس نگهداری از اطفال، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و...تور تایلند تعطیلات عید 97 است.

 

هتل رویال کلیف تایلند

تصویر هتل رویال کلیف تایلند

هتل رویال کلیف تایلند

تصویر هتل رویال کلیف تایلند



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل مایک گاردن ریزورت تایلند| Hotel Mike Garden Resort

هتل مایک گاردن ریزورت تایلند

هتل مایک گاردن ریزورت تایلند (Hotel Mike Garden Resort Pattaya Central Thailand) جزء هتل های 4 ستاره تایلند است تور تایلند اسفند که در نزدیکی ساحل پاتایا می باشد. برخی از امکانات هتل مایک گاردن ریزورت تایلند شامل فضای باز، اینترنت رایگان، آبگرم، استخر کودکان و همچنین امکانات تفریحی و سرگرمی نظیر مرکز تناسب اندام، باغ، وان آب داغ، ماساژ، استخر برای میهمانان تور تایلنداین هتل در نظر گرفته است. رستوران هتل مایک گاردن ریزورت تایلند انواع غذاهای لذیذ بین المللی را ارایه تور تایلند نوروز 97 می دهد.

امکانات هتل شامل:

هتل مایک گاردن ریزورت تایلند دارای امکاناتی از قبیل رستوران، لباسشویی، صرافی، تور تایلند فروردین پذیرش 24 ساعته، ماساژ، استخر، سونا، امکانات ضیافت، سالن کنفرانس هتل مایک گاردن ریزورت تایلند ، مجهز به سیستم تهویه، بار، آسانسور، گاوصندوق، خدمات خانه داری، خشکشویی، سیستم تهويه مطبوع، تلويزيون ماهواره ای، سشوار و... تور تایلند فروردین 97 است.

 

هتل مایک گاردن ریزورت تایلند

تصویر هتل مایک گاردن ریزورت تایلند

هتل مایک گاردن ریزورت تایلند

تصویر هتل مایک گاردن ریزورت تایلند



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل میلینیوم ریزورت تایلند| Hotel Millennium Resort

هتل میلینیوم ریزورت تایلند

هتل میلینیوم ریزورت تایلند (Hotel Millennium Resort Thailand) جزء هتل های 5 ستاره بوده که در شهر پوکت و در منطقه پاتونگ قرار گرفته است. این هتل دارای 2 ساختمان و 221 اتاق می باشد. ساحل پاتونگ فقط در فاصله ی 5 دقیقه ای بصورت پیاده از هتل میلینیوم ریزورت تایلند واقع شده است. از جمله امکانات هتل میلینیوم ریزورت تایلند می توان به تراس اختصاصی، گاوصندوق، مینی بار و ارائه نظافت شبانه روزی، تلویزیون با گیرنده ماهواره، 5 رستوران، دو استخر تور تایلند تعطیلات عید 97 بسیار بزرگ در فضای باز اشاره نمود. فرودگاه بین المللی پوکت در فاصله ی 45 دقیقه ای از این هتل تور تایلند نوروز 97 قرار گرفته است.

امکانات هتل شامل:

هتل میلینیوم ریزورت تایلند دارای امکاناتی همچون رستوران، سونا، جکوزی، ماساژ درمانی تور تایلند تعطیلات عید و اسپا، پذیرش 24 ساعته، خدمات کپی و فکس، لباسشویی، آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه، اینترنت پر سرعت رایگان، آسانسور، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، سالن ورزشی، کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس، سرویس نگهداری از اطفال، انبار بار و چمدان، پارکینگ، استخرهای  روباز، مرکز سلامت و آب گرم، محوطه مخصوص حمام آفتاب، خدمات تور تایلند نوروز خانه داری، زمین بازی کودکان، بار، کافی شاپ و... برای گردشگران تور تایلند می باشد.

 

هتل میلینیوم ریزورت تایلند

تصویر هتل میلینیوم ریزورت تایلند

هتل میلینیوم ریزورت تایلند

تصویر هتل میلینیوم ریزورت تایلند



:: برچسب‌ها: هتل میلینیوم ریزورت تایلند,هتل های تایلند,هتل های 5 ستاره تایلند,بهترین هتل های تایلند,هتل های معروف تایلند,امکانات هتل میلینیوم ریزورت تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل سنتر پوینت سیلوم تایلند| Hotel Centre Point Silom

هتل سنتر پوینت سیلوم تایلند

هتل سنتر پوینت سیلوم تایلند (Hotel Centre Point Silom Bangkok Thailand) تور تایلند اسفند جزء هتل های 4 ستاره می باشد که در شهر بانکوک قرار گرفته است. موزه دریایی بانکوک، معبد سری ماهاماریاما، محله چینی ها، تور تایلند تعطیلات عید 97 و کلاب های شبانه در فاصله ی نزدیکی از هتل سنتر پوینت سیلوم تایلند هستند که موقعیت جغرافیایی این هتل را متمایز میکند. همچنین هتل سنتر پوینت سیلوم تایلند دسترسی آسان به مترو، بازارها، قطار و رستوران های تور تایلند اسفند 96 شهر دارد. 

امکانات هتل شامل:

 استخر، سونا، کافی نت، اتاق جلسه، اینترنت وایرلس، یخچال، تلویزیون،تور تایلند اینترنت، صندوق امانات، امکانات حمام، سشوار، چای و قهوه ساز، رستوران، پذیرش 24 ساعته برای میهمانان تور تايلند ، مجهز به سیستم تهویه، بار، انبار بار و چمدان، صندوق امانات، گاوصندوق،  باشگاه ورزشی و... برای مسافران تور تایلند برخی امکانات هتل سنتر پوینت سیلوم تایلند می باشد.

 

هتل سنتر پوینت سیلوم تایلند

تصویر هتل سنتر پوینت سیلوم تایلند

هتل سنتر پوینت سیلوم تایلند

تصویر هتل سنتر پوینت سیلوم تایلند



:: برچسب‌ها: هتل سنتر پوینت سیلوم تایلند,هتل های تایلند,هتل های 4 ستاره تایلند,معرفی بهترین هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,امکانات هتل سنتر پوینت سیلوم تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل فروم پارک تایلند| Hotel Forum Park Bangkok Thailand

هتل فروم پارک تایلند

هتل فروم پارک تایلند (Hotel Forum Park Bangkok Thailand) جزء هتل های 3 ستاره است که در شهر بانکوک و در منطقه ساترن قرار گرفته است. این هتل دارای 116 اتاق و سوئیت است. هتل فروم پارک تایلند فاصله ی نزدیکی با برخی از مراکز خرید بزرگ تایلند، مانند ماکرو Makro، فروشگاه مرکزی تور تایلند نوروز در راماه3 Ramah III و تسکو لوتوس Tesco Lotus دارد. و همچنین مناطق تجاری و اماکن تفریحی مانند بازار شبانه پت پونگ Patpong نیز فاصله ی تور تایلند اسفند نزدیکی با این هتل دارد. ایستگاه قطار شهری در فاصله ی 22 کیلومتری و فرودگاه بین المللی بانکوک در فاصله ی 23 کیلومتری از هتل فروم پارک تایلند واقع شده است. در رستوران هتل فروم پارک تایلند انواع غذاهای تایلندی و غربی را سرو تور تایلند فروردین 97 می کند.

امکانات هتل شامل:

جلسه و ضیافت، ماساژ، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، تور تایلند نوروز 97 رستوران، خدمات خانه داری، صرافی، فکس و کپی، گاوصندوق، آسانسور، مجهز به سیستم تهویه، بار، لباسشویی برای میهمانان تور تایلند ، خشکشویی، اتوکشی، تلویزیون ال سی دی، تور تایلند فروردین ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، صندوق امانات و...  برخی از امکانات هتل فروم پارک تایلند است. 

 

هتل فروم پارک تایلند

تصویر هتل فروم پارک تایلند

هتل فروم پارک تایلند

تصویر هتل فروم پارک تایلند



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل تایم بوتیک تایلند| Hotel Tim Boutique Pattaya Thailand

هتل تایم بوتیک تایلند

هتل تایم بوتیک تایلند (Hotel Tim Boutique Pattaya Thailand) جزء هتل های 4 ستاره تایلند می باشد تور تایلند تعطیلات عید که در کنار ساحل شهر پاتایا تاسیس شده است. اتاق های هتل تایم بوتیک تایلند دارای طراحی مدرن و لوکسی است. استخر این هتل بر روی پشت بام واقع شده است که مورد توجه بسیاری از گردشگران تور تایلند قرار گرفته است. مراکز خرید شهر پاتایا در فاصله ی نزدیکی از هتل تایم بوتیک تایلند تور تایلند نوروز می باشد.

امکانات هتل شامل:

هتل تایم بوتیک تایلند دارای امکاناتی نظیر تور تایلند رستوران، بار، مجهز به سیستم تهویه، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، استخر روباز، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات ضیافت، سالن کنفرانس، فکس و کپی، آسانسور، انبار بار و چمدان، ترانسفر فرودگاه، جکوزی و... تور تایلند تعطیلات عید 97 است.

 

هتل تایم بوتیک تایلند

تصویر هتل تایم بوتیک تایلند

هتل تایم بوتیک تایلند

تصویر اتاق هتل تایم بوتیک تایلند



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل تواین پالم تایلند| Hotel Twin Palms Phuket Thailand

هتل تواین پالم تایلند

هتل تواین پالم تایلند (Hotel Twin Palms Phuket Thailand) جزء هتل های 5 ستاره تایلند است تور تایلند که در یکی از سواحل زیبای پوکت می باشد. این هتل دارای 97 اتاق می باشد. اتاق های این هتل دارای امکاناتی نظیر دوش، وان،حوله، سشوار، تلفون، اینترنت، تلویزیون، تور تایلند اسفند حمام، ماهواره، تهویه مطبوع، چای ساز و قهوه ساز می باشد. همچنین هتل تواین پالم تایلند دارای ایوان و استخر اختصاصی است. فرودگاه بین المللی پوکت در فاصله ی 25 دقیقه ای از هتل تواین پالم تایلند تور تایلند فروردین 97 می باشد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، گاوصندوق، مرکز سلامت و آبگرم، صرافی، تور تایلند اسفند 96 بار، مجهز به سیستم تهوی، انبار بار و چمدان، باغ، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت برای میهمانان تور تایلند ، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، استخر روباز، سرویس کرایه اتومبیل، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، باشگاه ورزشی و... برخی از امکانات هتل تواین پالم تایلند می باشد.

 

هتل تواین پالم تایلند

تصویر هتل تواین پالم تایلند

هتل تواین پالم تایلند

تصویر هتل تواین پالم تایلند



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل کریستال پالاس تایلند

هتل کریستال پالاس تایلند (Hotel Crystal Palace Pattaya Thailand) جزء هتل های 3 ستاره است که در قسمت مرکزی شهر پاتایا واقع شده است. ساحل دریا در فاصله ی 1 کیلومتری از هتل کریستال پالاس تایلند قرار گرفته است. رستوران این هتل انواع غذاهای تایلندی تور تایلند نوروز 97 را سرو می کند. فرودگاه در فاصله ی 1 ساعتی از این هتل واقع شده است. برخی از امکاناتی که این هتل برای گردشگران تور تایلند در نظر گرفته است شامل تلوزیون صفحه تخت، یخچال، بالکن اختصاصی، حمام مجهز، سونا، وان و آب داغ تور تایلند نوروز می باشد. 

امکانات هتل شامل:

هتل کریستال پالاس تایلند دارای امکاناتی نظیر رستوران، خدمات خانه داری، اینترنت وای فای رایگان، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، لباسشویی، خشکشویی، فکس و کپی، فروشگاه، استخر روباز، سونا، گاوصندوق، آسانسور، مجهز به سیستم تهویه، با، آرایشگاه، تهویه مطبوع، تور تایلند فروردین چیدمان بی نظیر مبلمان، صندوق امانات، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار، تلفن و... تور تایلند فروردین 97 می باشد. 

 

هتل کریستال پالاس تایلند

تصویر هتل کریستال پالاس تایلند

هتل کریستال پالاس تایلند

تصویر اتاق هتل کریستال پالاس تایلند

 



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل سیام سیتی تایلند| Hotel Siam City Bangkok Thailand

هتل سیام سیتی تایلند

هتل سیام سیتی تایلند (Hotel Siam City Bangkok Thailand) جزء هتل های 5 ستاره تایلند است تور تایلند که دارای اتاق های مجلل با دکوراسیون کلاسیک می باشد که با آثار هنری تزیین شده است. هتل سیام سیتی تایلند داراي امکاناتی همچون 5 رستوران، سونا، مركز آبگرم و بدنسازي تلويزيون صفحه تخت ، استخر سرباز، گاوصندوق ،قهوه و چاي ساز مي باشد. در فاصله 5 کیلومتری از این هتل مرکز خرید معروف سیام پاراگون قرار دارد. فرودگاه بانکوک در فاصله ی 24 کیلومتری و ایستگاه منو ریل نیز در فاصله ی 3 دقیقه ای از این هتل تور تایلند تعطیلات عید 97 واقع شده است. 

امکانات هتل شامل:

برخی از امکانات هتل سیام سیتی تایلند شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، آرایشگاه، تور تایلند تعطیلات عید صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، استخر روباز، سلامت و آبگرم، ماساژ، جکوزی، سونا، سرویس نگهداری از کودکان ویژه ی گردشگران تور تایلند ، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، باشگاه ورزشی و...تور تایلند نوروز است.

 

هتل سیام سیتی تایلند

تصویر هتل سیام سیتی تایلند

هتل سیام سیتی تایلند

تصویر هتل سیام سیتی تایلند



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل گراند میلینیوم مالزی| Hotel Grand Millennium

هتل گراند میلینیوم مالزی

هتل گراند میلینیوم مالزی (Hotel Grand Millennium Kuala Lumpur) جزء هتل های 5 ستاره است تور مالزی فروردین 97 که در خیابان بوکیت بینتانگ کوالالامپور ساخته شده است. این هتل دارای 662 اتاق می باشد. یکی از امکانات هتل گراند میلینیوم مالزی اینترنت وایرلس می باشد. فرودگاه بین المللی کوالالامپور 50 کیلومتر با هتل گراند میلینیوم مالزی فاصله دارد. مرکز خرید پاویلیون مالزی و مراکز خرید در نزدیکی تور مالزی اسفند این هتل هستند.

امکانات هتل شامل:

برخی از امکانات هتل گراند میلینیوم مالزی شامل صرافی، پذیرش 24 ساعته، تور مالزی اسفند 96 رستوران، حدمات نگه داری از اطفال، فروشگاه،مجهز به سیستم تهویه، اتوکشی، خشکشویی، امکانات ضیافت، استخر روباز، آرایشگاه، انبار بار و چمدان، سالن کنفرانس، تور مالزی خدمات خانه داری، فکش و کپی، سرویس کرایه اتومبیل، اسکواش، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، سونا، کتابخانه، بیلیارد، دارت، اتاق های ضد صدا، لباسشویی و ... برای میهمانان تور مالزی است.

 

هتل گراند میلینیوم مالزی

تصویر هتل گراند میلینیوم مالزی

هتل گراند میلینیوم مالزی

تصویر هتل گراند میلینیوم مالزی

هتل گراند میلینیوم مالزی

تصویر اتاق هتل گراند میلینیوم مالزی

 



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل گرند سیزن مالزی| Hotel Grand Seasons Kuala Lumpur

هتل گرند سیزن مالزی

هتل گرند سیزن مالزی (Hotel Grand Seasons Kuala Lumpur) تور مالزی فروردین 97 جزء هتل های 4 ستاره است که در منطقه Jalan Pahang ساخته شده است. این هتل دارای 678 اتاق می باشد. یکی از امکانات هتل گرند سیزن مالزی ترانسفر رایگان برای کا-ال-سی-سی و منطقه تفریحی بین تنگ والک است. تور مالزی نوروز 97 فرودگاه بین المللی مالزی در فاصله ی 55 دقیقه ای هتل گرند سیزن مالزی 
تور مالزی فروردین واقع شده است.

امکانات هتل شامل:

هتل گرند سیزن مالزی صرافی، پذیرش 24 ساعته، رستوران، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه، اتوکشی، تور مالزی نوروز خشکشویی، امکانات ضیافت، استخر روباز، آرایشگاه، باغ، انبار بار و چمدان، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، فکش و کپی، اتوکشی برای میهمانانتور مالزی ، استخر روباز، سونا، جکوزی، و ... است.

 

هتل گرند سیزن مالزی

تصویر هتل گرند سیزن مالزی

هتل گرند سیزن مالزی

تصویر هتل گرند سیزن مالزی



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل پالاس گلدن هورسیز مالزی| Hotel Palace Of Golden Horses

هتل پالاس گلدن هورسیز مالزی

هتل پالاس گلدن هورسیز مالزی (Hotel Palace Of Golden Horses Kuala Lumpur) تور مالزی جزء هتل های 5 ستاره می باشد که در منطقه ماینس کوالالامپور احداث شده است. این هتل دارای 480 اتاق می باشد و همچنین 19 اتاق جلسه دارد. تور مالزی نوروز فرودگاه بین المللی مالزی در فاصله ی 35 دقیقه ای و پوتراجایا در فاصله ی 20 دقیقه ای از هتل پالاس گلدن هورسیز مالزی واقع شده است.

امکانات هتل شامل:

برخی از امکانات هتل پالاس گلدن هورسیز مالزی شامل صرافی، تور مالزی تعطیلات عید 97 پذیرش 24 ساعته، رستوران، خدمات نگه داری از اطفال، فروشگاه،مجهز به سیستم تهویه، استخر روباز، آرایشگاه، باغ، انبار بار و چمدان، فکش و کپی، سرویس کرایه اتومبیل، مرکز سلامت تور مالزی تعطیلات عید و آبگرم، ماساژ، پینگ پنگ، سرویس ایاب و ذهاب، اسب سواری، باشگاه ورزشی، آسانسور و ... برای میهمانان تور مالزی است.

 

هتل پالاس گلدن هورسیز مالزی

تصویر هتل پالاس گلدن هورسیز مالزی

هتل پالاس گلدن هورسیز مالزی

تصویر هتل پالاس گلدن هورسیز مالزی



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل لجند مالزی سابق| هتل سانوی پوترا کوالالامپور

هتل لجند مالزی

هتل لجند مالزی (Hotel Legend Kuala Lumpur) و یا با نام جدید هتل سانوی پوترا کوالالامپور تور مالزی (Sunway Putra Hotel Kuala Lumpur Malaysia) جزء هتل های 5 ستاره می باشد. این دارای 620 اتاق می باشد. یکی از امکانات برای میهمانان تور مالزی ترانسفر رایگان تور مالزی اسفند برای مراکز همایشات کولالامپور و تفرجگاه Bintang Walk است. مراکز خرید کوالالامپور در فاصله ی نزدیکی با هتل لجند مالزی دارد. غار باتو کوالالامپور مالزی و پارک پروانه کوالالامپور مالزی در فاصله ی 10 دقیقه ای از این هتل تور مالزی فروردین 97 واقع شده است. 

امکانات هتل شامل:

هتل لجند مالزی دارای امکاناتی از قبیل صرافی، پذیرش 24 ساعته، رستوران، فروشگاه، تور مالزی اسفند 96 مجهز به سیستم تهویه، اتوکشی، خشکشویی، امکانات ضیافت، استخر روباز، آرایشگاه، باغ، انبار بار و چمدان، سالن کنفرانس برای میهمانان تور مالزی، خدمات خانه داری، فکش و کپی، سرویس کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، آسانسور و ...  است.

 

هتل لجند مالزی

تصویر هتل لجند مالزی

هتل لجند مالزی

تصویر اتاق هتل لجند مالزی



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل لون پاین مالزی| Hotel Lone Pine Penang

هتل لون پاین مالزی

هتل لون پاین مالزی (Hotel Lone Pine Penang) جزء هتل های 5 ستاره است که در خیابان باتو فرینگی تور مالزی نوروز واقع شده است. این هتل دارای 90 اتاق می باشد. در اطراف هتل لون پاین مالزی فروشگاه های زیادی وجود دارد. فرودگاه بین المللی مالزی در فاصله ی 31 کیلومتری از هتل لون پاین مالزی تور مالزی نوروز 97 واقع شده است. 

امکانات هتل شامل:

برخی از امکانات هتل لون پاین مالزی شامل صرافی، پذیرش 24 ساعته، رستوران، خدمات نگه داری تور مالزی فروردین از اطفال، فروشگاه،مجهز به سیستم تهویه، اتوکشی، خشکشویی، امکانات ضیافت، استخر روباز، آرایشگاه، باغ، انبار بار و چمدان، تور مالزی فروردین 97 سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، فکش و کپی، سرویس کرایه اتومبیل برای میهمانان تور مالزی ،باشگاه ورزشی، گاوصندوق، امکانات ضیافت... است.

 

هتل لون پاین مالزی

تصویر هتل لون پاین مالزی

هتل لون پاین مالزی

تصویر هتل لون پاین مالزی



:: برچسب‌ها: هتل لون پاین مالزی,هتل های مالزی,هتل های 5 ستاره مالزی,بهترین هتل های مالزی,هتل های معروف مالزی,امکانات هتل لون پاین مالزی,معرفی هتل لون پاین مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل مایا مالزی| Hotel Maya Kuala Lumpur



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل می تاور مالزی| Hotel Maytower Kuala Lumpur

هتل می تاور مالزی

هتل می تاور مالزی (Hotel Maytower Kuala Lumpur) جزء هتل های 4 ستاره است. تور مالزی اسفند 96 این هتل دارای 193 اتاق می باشد. فرودگاه بین المللی در فاصله ی 30 دقیقه ای از هتل می تاور مالزی واقع تور مالزی شده است. ایستگاه اتوبوس و ایستکاه راه آهن در فاصله ی 4 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. مراکز خرید فاصله ی نزدیکی با هتل می تاور مالزی تور مالزی فروردین 97 دارد.

امکانات هتل شامل: 

برخی از امکانات هتل می تاور مالزی شامل صرافی، پذیرش 24 ساعته، رستوران، فروشگاه، تور مالزی اسفند مجهز به سیستم تهویه، اینترنت وایرلس، استخر روباز، صندوق امانات، ترانسفر رایگان فرودگاهی، لابی هتل می تاور مالزی، باشگاه ورزشی، اتاق جلسه، کافی شاپ، سالن ژیمناستیک، سونا، سالن کنفرانس، فکس و کپی، آسانسور و ... برای میهمانان تور مالزی است.

 

هتل می تاور مالزی

تصویر هتل می تاور مالزی

هتل می تاور مالزی

تصویر هتل می تاور مالزی



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل کاپیتال مالزی| Hotel Capitol Kuala Lumpur

هتل کاپیتال مالزی

هتل کاپیتال مالزی (Hotel Capitol Kuala Lumpur) جزء هتل های 3 ستاره است که در تور مالزی نوروز منطقه بینتانگ مالزی واقع شده است. این هتل دارای 230 اتاق می باشد. یکی از امکانات هتل کاپیتال مالزی اینترنت وایرلس است. فرودگاه بین المللی در فاصله ی 60 دقیقه تور مالزی نوروز 97 از هتل کاپیتال مالزی واقع شده است. میهمانان تور مالزی می توانند برای صرف صبحانه و چای از رستوران بی بی استفاده نمایند. هتل کاپیتال مالزی دسترسی آسانی به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری تور مالزی فروردین دارد.

امکانات هتل شامل:

لباسشویی تور مالزی فروردین 97 ، زمین گلف، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، سیستم تهویه، بار، گاو صندوق، رستوران، زمین گلف، خدمات خانه داری و ... برخی از امکانات هتل کاپیتال مالزی است.

 

هتل کاپیتال مالزی

تصویر هتل کاپیتال مالزی

هتل کاپیتال مالزی

تصویر هتل کاپیتال مالزی



:: برچسب‌ها: هتل کاپیتال مالزی,هتل های مالزی,هتل های 3 ستاره مالزی,معرفی هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی,امکانات هتل کاپیتال مالزی,معرفی هتل کاپیتال مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل برج های طلایی کیش

هتل پنج ستاره برج های طلایی کیش در نوار ساحلی جزیره کیش در تور کیش اسفند 96 بین میدان مرجان و پارس احداث گردید. این هتل در زمینی به مساحت 15350 مترمربع واقع شده است. هتل برج های طلایی کیش دارای 318 باب اتاق با تمامی امکانات رفاهی و اقامتی ویژه میهمانان تور کیش می باشد.

امکانات هتل برج های طلایی کیش:

برخی از امکانات هتل برج های طلایی کیش شامل: رستوران، کافی شاپ، مهد کودک، خدمات عمومی مانند بانک، سوپر مارکت، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و ایروبیک، سالن بیلیارد، تاکسی سرویس، سالن کنفراس و همایش، لابی مرکزی با طراحی خاص، برق اضطراری و سیستم اطفای حریق در تور کیش بهمن 96 ، سیستم سرمایش  Spilet Unit به طور مستقل، دوربین مدار بسته، آنتن مرکزی، دو استخر روباز مشرف به دریا، یک استخر مسقف در طبقه منفی یک، فضای سبز و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل برج های طلایی کیش: 02142632 - 88530609

 

 هتل برج های طلایی کیش

هتل الیت کیش

هتل الیت کیش جزء یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش می باشد و اخیرا مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل الیت کیش از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و دسترسی آسان به ساحل جزیره کیش از مزیت های این هتل بوده و همچنین نزدیک به بازار مرجان و پردیس می باشد. از دیگر مزیت های این هتل که مورد توجه خاص میهمانان تور کیش می باشد داشتن رستوران شیشه ای بر روی آب است که در تور کیش دی 96 بر زیبایی های این هتل می افزاید. هتل الیت کیش از لحاظ قیمت بسیار مناسب بوده و امکانات و خدمات رفاهی ویژه ای را ارائه می دهد.

امکانات هتل الیت کیش:

اینترنت وای فای رایگان در لابی و اتاق ها، رستوران شیشه ای، لابی، صندوق امانات، لاندری، تاکسی سرویس، کافی نت، کافی شاپ در تور کیش نوروز 97، نمازخانه، ماهواره، خدمات پزشکی، فضای سبز، سالن همایش و کنفرانس، روم سرویس و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل الیت کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل الیت کیش

هتل الیت کیش



:: برچسب‌ها: قیمت ارزان هتل های کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,معرفی تور کیش,رزرو تور کیش,رزرو هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 51 صفحه بعد