نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل زندیه شیراز

هتل 5 ستاره زندیه شیراز در نزدیکی ارگ کریمخان در زمینی به مساحت 9000 متر مربع ساخته شده است. هتل سه طبقه و دارای 755 اتاق شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سوئیت زندیه، سوئیت لوکس، سوئیت بیزینس و سوئیت ماه عسل است که برای مهمانان تور شیراز دارای امکانات یخچال، تلویزیون، مینی بار غیر رایگان، چای ساز، صبحانه، اینترنت،  سیستم تهویه مطبوع و صندوق امانات است. این هتل دارای سه رستوران کلاسیک و سنتی و باغ تابستانی است که انواع غذاها را برای مهمانان تور شیراز سرو می کنند. هم چنین یک کافی شاپ در نیم طبقه اول هتل قرار دارد. فاصله هتل تا مکان  های دیدنی هتل مانند حمام وکیل، آرامگاه شاهچراغ، باغ جهان نما و بازار وکیل بسیار کم است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان به استخر، سونا، جکوزی، حمام  سنتی ایرانی، سالن بدنسازی، سالن همایش، سالن چند  منظوره، فضای سبز، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، آرایشگاه و مرکز خرید است.

هتل ستارگان شیراز

هتل 4 ستاره ستارگان شیراز در شمال شهر شیراز در سال 1391 با مدیریت آقای سجادیان افتتاح شد. موقعیت مکانی هتل  بسیار خوب است و به دور از جنجال شهر و در نزدیکی مناطق دیدنی مانند باغ ارم، سعدیه و آرامگاه شاه چراغ قرار دارد. هتل در هفت طبقه ساخته شده و دارای 48 اتاق است که شامل اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، سوئیت دو تخته و سوئیت سه تخته است که برای مهمانان تور شیراز دارای امکاناتی مانند روم سرویس ، خدمات خانه داری و لاندری ، سرویس چای و قهوه  روزانه در اتاق ، تهویه مطبوع ، اینترنت پرسرعت ، صندوق امانات ، حمـام دارای وان ، تلویزیون متصل به کـانالهای داخـلی و ماهـواره ای ، یخچال ، مینی بار و سیسـتم کـارت کلـید الکتـرونیکی درب ها است. رستوران سنتی هتل واقع در طبقه اول و با ظرفیت 100 نفر انواع غذا ها و نوشیدنی ها را سرو می کند. هم چنین کافی شاپ ستارگان واقع در طبقه اول در محیطی زیبا و دل نشین انواع نوشیدنی های سرد و گرم، کیک، بستنی و غذا های سبک را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل ستارگان برای مسافران تور شیراز می توان به سالن کنفرانس، اینترنت رایگان، خشکشویی، تاکسی سرویس، خودپرداز و ... است.

 

 



:: برچسب‌ها: هتل زندیه شیراز,بهترین هتل های شیراز,هتل های مرکز شهر شیراز,نرخ هتل های شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل پارک شیراز

هتل 4 ستاره پارک شیراز در زمینی به مساحت 13000 متر مربع در هشت طبقه بنا شده است. این هتل در چهارراه زند واقع شده  است و به جاذبه های گردشگری شهر مانند ارگ کریمخانی، باغ جهان نما، حمام وکیل، شاهچراغ، موزه پارس و بازار وکیل بسیار نزدیک است. هتل دارای 126 اتاق شامل اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت یک خوابه و دو خوابه است که برای مهمانان تور شیراز دارای امکانات تهویه مطبوع، تلویزیون، اینترنت، مینی بار غیر رایگان، تلفن، صبحانه و یخچال است. فضای سبز هتل که 50000 متر از مساحت هتل را تشکیل می دهد با درختان کهنسال و قفس پرندگان محیط زیبایی را برای مهمانان تور شیراز به وجود آورده است. هتل دو رستوران دارد که رستوران اصلی در محوطه داخلی واقع شده است و رستوران تابستانی در محیط باغ و کنار استخر انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیرازشامل چایخانه تابستانی، کافی شاپ 244 ساعته، استخر روباز، سونا بخار، جکوزی، بیلیارد، سالن کنفرانس، پارکینگ و... است.

 

هتل هما شیراز

هتل 5 ستاره هما شیراز در شمال غرب شهر شیراز با ساختمانی 10 طبقه و زیبا در سال 1393 بازسازی شد. هتل 12 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد و هم چنین فاصله ی کمی تا دیدنی های شهر شیراز مانند بازار وکیل، نارنجستان قوام، باغ ارم، سعدیه، ارگ کریمخانی، باغ جهان نما و... دارد. این هتل دارای 2322 اتاق شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته و سوئیت است که برای مهمانان تور شیراز دارای امکاناتی مانند مینی بار غیر رایگان، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات، صبحانه و تلویزیون است. هتل دارای 44 رستوران است که رستوران پرنیان واقع در طبقه همکف انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند، رستوران تابستانی که در شب های تابستان در فضای کنار باغ به سرو انواع غذاهای خوش طعم می پردازد، رستوران گلستان که غذاهای ابتکاری روز سرو میکند و رستوران بوستان که انواع غذاهای سبک و دسر و نوشیدنی را برای مهمانان تور شیراز سرو می کند. هم چنین هتل دارای یک کافی شاپ است که در لابی قرار دارد. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور شیراز می توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، ماساژ، زمین تنیس، زمین بازی، فضای سبز و باغ، پارک کودکان، گیم نت، پارکینگ رایگان و... اشاره کرد.

 



:: برچسب‌ها: هتل پارک شیراز,قیمت تور شیراز,هتل های 4 ستاره شیراز,هتل های خوب شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل چمران شیراز

هتل 5 ستاره چمران شیراز در منطقه قصرالدشت واقع شده و مرتفع ترین هتل شهر شیراز است. فاصله هتل تا مناطق دیدنی  شهر مانند ارگ کریمخانی، مسجد وکیل، باغ ارم، حافظیه، بازار وکیل، باغ وکیل آباد و آرامگاه شاه چراغ بسیار کم است. هتل در 30 طبقه بنا شده است و دارای 250 اتاق است که برای مسافران تور شیراز دارای امکاناتی مانند تهویه مطبوع، مینی بار، تلفن، اینترنت بیسیم رایگان و آنتن مرکزی است. هتل دارای 77 رستوران و کافی شاپ است که رستوران شمالی گیلاک انواع غذاهای شمالی را در بالکن طبقه سه هتل سرو می کند، کافه رستوران سنتی باربد انواع غذاهای ایرانی و اصیل شیرازی را به همراه موسیقی زنده به مسافران تور شیراز ارائه می کند، رستوران پاناروما که در طبقه 244 هتل قرار دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با ویوی عالی از شهر و موسیقی زنده لحظاتی به یاد ماندنی برای مهمانان تور شیراز می سازذ، رستوران داوینچی که به همراه اجرای زنده پیانو غذاهای ایتالیایی را سرو می کند،‌ کافی شاپ چشم انداز واقع در طبقه 255 هتل با سرو بهترین نوشیدنی و دسرها، کافی شاپ ایتالیایی و فست فود سارا که در طبقه اول قرار دارد و یکی از پیشگامان رستوران فست فود در شهر شیراز است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان به سالن بدنسازی، استخر، اسپا، سونا خشک و بخار،  جکوزی،‌استخر کودکان، ماساژ، بیلیارد، حوضچه آب سرد، پیست دوچرخه سواری، فضای سبز، آلاچیق، روف گاردن، صبحانه در اتاق و... اشاره کرد.

هتل پارس شیراز

هتل 5 ستاره پارس شیراز در قلب شهر شیراز در سال 1381 به عنوان یکی از مجلل ترین هتل های جنوب کشور افتتاح شد. هتل از دو برج 13 طبقه تشکیل شده است که به وسیله ساختمان دو طبقه رستوران و لابی به هم متصل شده اند. هتل دارای  188 اتاق و سوئیت است که برای مسافران تور شیراز دارای امکانات یخچال، تلویزیون، چای ساز، اینترنت غیر رایگان، صندوق امانات، تهویه، تلفن و مینی بار هستند. فاصله هتل تا مکان های دیدنی شهر شیراز مانند ارگ کریمخانی، مسجد وکیل، باغ ارم، سعدیه،  نارنجستان و آرامگاه شاه چراغ کم است. رستوران های هتل شامل رستوران گل سرخ واقع در طبقه اول هتل با ارائه غذاهای سنتی و فرنگی به همراه موسیقی زنده، رستوران لوتوس در بالاترین طبقه هتل با طراحی مدرن و چشم نواز، رستوران آفریقایی آکاسیا که اولین رستوران آفریقایی در ایران است و غذاهای کاملا استثنایی و متفاوت را به مهمانان ارائه می دهد. هم چنین دو کافی شاپ پامچال و آبشار به صورت 24 ساعته آماده سرویس دهی است. از دیگر امکانات این هتل لوکس برای مهمانان تور شیراز می توان به سالن بدنسازی، استخر، سالن اسپا، سونا خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، ماساژ، آتلیه عکاسی، امکانات برای معلولین، قنادی، کافی نت، سالن آمفی تئاتر و سالن تشریفات است. مسافران تور شیراز با اقامت در این هتل می  توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 



:: برچسب‌ها: هتل چمران شیراز,آفر تور شیراز,تور ارزان شیراز,بهترین تور شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل پرسپولیس شیراز

هتل 5 ستاره پرسپولیس شیراز در مرکز شهر شیراز قرار دارد. این هتل در هفت طبقه بنا شده است و دارای 104 اتاق است. اتاق  های هتل شامل اتاق دو تخته، سوئیت، رویال سوئیت و آپارتمان است که دارای امکاناتی از قبیل قفل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، مینی سرویس، تلویزیون و سیستم صوتی ماهواره،‌ خط تلفن مستقیم و... است. رستوران آپادانا واقع در طبقه همکف هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی و هم چنین انواع دسر های خوش طعم را به صورت بوفه برای مهمانانتور شیراز سرو می کند. هم چنین کافی شاپ و تریا لوتوس با خدمات بییست و چهار ساعته و در محیطی دنج انواع نوشیدنی های گرم و سرد،‌ کیک، بستنی و دسر را به مسافران تور شیراز ارائه می دهد. مجموعه ورزشی هتل دارای امکانات متنوعی نظیر استخر،‌سونا،‌ جکوزی، حوضچه آب سرد، سالن بدنسازی و سالن بیلیارد است که مهمانان تور شیراز می توانند بعد از ورزش نوشیدنی و غذاهای سبک را در تریای مجموعه ورزشی میل کنند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان به لابی، فروشگاه، صندوق امانات،‌ پذیرش 244 ساعته، و هم چنین دو سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها اشاره کرد. هتل تا مناطق دیدنی شیراز مانند باغ جهان نما، حافظیه، ارگ کریمخانی و حمام وکیل فاصله نزدیکی دارد.

 

هتل شیراز شیراز

هتل 5 ستاره شیراز شیراز در زمینی به مساحت 40000 متر مربع در 14 طبقه بالای کوه ساخته شده است. فاصله هتل تا مرکز شهر شیراز و هم چنین تا فرودگاه 10 دقیقه است. هم چنین هتل فاصله ی بسیار کمی تا جاذبه های تاریخی شیراز مانند دروازه قرآن، آرامگاه خواجوی کرمانی و حافظیه دارد. هتل دارای 1588 اتاق است که دارای منظره کامل از شهر شیراز هستند و برای مهمانان تور شیراز دارای امکاناتی مانند يخچال به همراه ميني بار، چاي ساز به همراه چاي ،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي، صندوق امانات اختصاصي هستند.هتل دارای 33 رستوران است که شامل بزرگترین رستوران گردان ایران که نمایی 360 درجه از شهر به مهمانان تور شیراز ارائه می دهد، رستوران ایتالیایی و  رستوران ایرانی است. هتل دارای دو مجموعه ورزشی مجزا برای بانوان و آقایان است که هر کدام دارای امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و ... می باشند که دیوار شیشه ای استخرها که منظره ای از شهر را در هنگام شنا به مهمانان ارائه می دهد گوشه ای از معماری بی نظیر هتل است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان  به اینترنت، فضای سبز، کافی شاپ، گیم نت، اتاق نگهداری از کودک،‌ خشکشویی،‌ آرایشگاه بانوان و آقایان، پارکینگ، مرکز تجاری و خشکشویی اشاره کرد.

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل پرسپولیس شیراز,هتل های 5 ستاره شیراز,هتل های خوب شیراز,تور شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل لوآنا سانتا ماریا کوش آداسی

هتل 4 ستاره لوآنا سانتا ماریا (Luana Santa Maria) در کنار دریا، در 5 کیلومتری مرکز کوش آداسی واقع شده و 168 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، ماهواره، سیستم تهویه، یخچال، حمام، بالکن و ... هشتند. از امکانات تفریحی این هتل می توان به یک استخر و یک پارک آبی اشاره کرد که 2 سرسره آبی دارد، همچنین دیگر امکانات تفریحی هتل سونا، باشگاه، حمام ترکی و زمین تنیس می باشد. در رستوران این هتل صبحانه، نهار و شام به صورت سلف سرویس است و مسافران تور کوش آداسی می توانند از غذاهای متنوع آن لذت ببرند. فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 65 کیلومتر است. 

آدرس: Bayraklidede Mahallesi Selcuk Bulvari No:29, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل لوآنا سانتا ماریا کوش آداسی

استخر سر باز، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، ساحل اختصاصی، زمین بازی کودکان، دارت، حمام ترکی، باشگاه کودکان، پارک آبی، تفریحات عصرگاهی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

هتل لوآنا سانتا ماریا کوش آداسی

اتاق هتل لوآنا سانتا ماریا کوش آداسی

باشگاه هتل لوآنا سانتا ماریا کوش آداسی

استخر هتل لوآنا سانتا ماریا کوش آداسی

رستوران هتل لوآنا سانتا ماریا کوش آداسی

هتل سانتا ماریا کوش آداسی

هتل 4 ستاره سانتا ماریا در کنار دریا واقع شده و دارای ساحل اختصاصی و پارک آبی می باشد. این هتل 168 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات ماهواره، تلویزیون، سیستم تهویه، یخچال، حمام و بالکن با چشم انداز باغ و اسخر می باشند. در رستوران این هتل صبحانه، ناهار و شام به شیوه بوفه سرو می شود. فاصله هتل تا مرکز شهر کوش آداسی 5 کیلومتر و تا فرودگاه ادنان 65 کیلومتر است. مسافران تور کوش آداسی می توانند در این هتل اقامت راحتی داشته باشند.

آدرس: Bayraklidede Mahallesi Selcuk Bulvari No:29, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل سانتا ماریا کوش آداسی

زمین تنیس،پینگ پونگ، دارت، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، زمین بازی، باشگاه کودکان، تفریحات عصرگاهی، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 



هتل سانتا ماریا کوش آداسی

هتل سانتا ماریا کوش آداسی

هتل سانتا ماریا کوش آداسی

هتل سانتا ماریا کوش آداسی

هتل سانتا ماریا کوش آداسی

هتل سانتا ماریا کوش آداسی



:: برچسب‌ها: هتل لوآنا سانتا ماریا کوش آداسی,هتل های کوش آداسی,نرخ ویژه تور کوش آداسی,تورهای کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل باتیهان کوش آداسی

هتل 4 ستاره باتیهان در ساحل دریای اژه در 7 کیلومتری مرکز کوش آداسی واقع شده و ساحل اختصاصی زیبا دارد. این هتل 340 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات بالکن، وای فای رایگان، سیستم تهویه و ... می باشد. در این هتل 3 رستوران وجود دارد که انواع غذاهای چینی، مکزیکی، ایتالیایی و ... در آن سرو می شود و برای ساعت 5 بعد از ظهر هم اسنک های مخصوص و چای ارائه می گردد. مرکز اسپا شامل حمام ترکی، سونا و استخر سر پوشیده می باشد، همچنین خدمات زیبایی و ماساژ نیز ارائه می گردد. در این هتل پارک آبی با سرسره های آبی وجود دارد که مسافران تور کوش آداسی می توانند در این پارک به تفریح بپردازند، از دیگر امکانات تفریحی این هتل می توان به زمین تنیس، والیبال ساحلی، مینی گلف، بستکبال و باشگاهی کوچک برای کودکان 4 تا  12 ساله اشاره کرد. فرودگاه ازمیر در 70 کیلومتری هتل است. 

آدرس: Ilıca Mevkii Sahil Siteleri Longbeach Kuşadası, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل باتیهان کوش آداسی

استخر سر باز، باغ، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

هتل باتیهان کوش آداسی

هتل باتیهان کوش آداسی

هتل باتیهان کوش آداسی

اتاق هتل باتیهان کوش آداسی

هتل باتیهان کوش آداسی

هتل باتیهان کوش آداسی

هتل باتیهان کوش آداسی

رستوران هتل باتیهان کوش آداسی

هتل باتیهان کوش آداسی

باشگاه هتل باتیهان کوش آداسی

هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

هتل 4 ستاره افسیا هالیدی بیچ کلاب (Ephesia Holiday Beach Club) کوش آداسی در ساحل دریای اژه واقع شده و 410 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها با دکوراسیون زیبای خود محل آرامش بخشی را یرای اقامت مسافران تور کوش آداسی بوجود آورده اند و همگی دارای بالکن یا تراس هستند که برخی چشم انداز فوق العاده زیبایی از دریا دارند. این هتل، 33 رستوران دارد که در یکی از آن ها در کنار دریا غذاهای دریایی سرو می شود، در رستوران ایتالیایی "لاوراندا" غذاهای ایتالیایی و در رستوران "سان ست" انواع غذاهای ترکی و بین المللی ارائه ی گردد.

این هتل 5 استخر و 2 سرسره آبی بزرگ دارد و از جمله امکانات اختصاصی هتل ویژه کودکان یک پارک تفریحی برای کودکان زیر 12 سال، یک باشگاه کوچک برای کودکان 3 تا 9 سال و دو استخر با آب گرم برای کودکان 2 تا 6 سال و 6 تا 12 سال می باشد. مرکز اسپا شامل حمام ترکی و سونا می باشد، همچنین باشگاه و زمین تنیس نیز برای ورزش دوستان عزیز موجود می باشد.

 مرکز شهر کوش آداسی با رستوران ها و مغازه های متنوع و زیبای خود در 7 کیلومتری هتل و فرودگاه ازمیر در 85 کیلومتری هتل است. 

آدرس: Ilıca Mevkii Kusadasi, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، ساحل اختصاص، بیلیارد، مینی گلف، شیرجه، حمام ترکی، پارک آبی، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، مینی مارکت، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

اتاق هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

رستوران هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

رستوران هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

غذای رستوران هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

استخر هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

باشگاه هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی



:: برچسب‌ها: هتل باتیهان کوش آداسی,تور کوش آداسی,هتل های کوش آداسی,قیمت تور کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل پالمین کوش آداسی

 هتل 4 ستاره پالمین (Palmin) کوش آداسی در 500 متری لیدیز بیچ واقع شده و 156 اتاق ارائه می دهد که دارای امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، بالکن و ... هستند. در رستوران این هتل غذاها به صورت بوفه سرو می گردد. از امکانات تفریحی این هتل می توان به بیلیارد، میز تنیس، دارت و ... اشاره کرد. فرودگاه ازمیر در 84 کیلومتری هتل است و بنا به درخواست مسافران تور کوش آداسی سرویس ترانسفر فرودگاهی در اختیار قرار می گیرد. 

آدرس: Kadınlar Denizi Boyalık Mevkii Hüseyin Can Cad. No:31 Kuşadası, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل پالمین کوش آداسی

 آسانسور، باغ، تراس، استخر سر باز، زمین تنیس، باشگاه، سونا، اسپا، ماساژ، زمین بازی کودکان، بیلیارد، میز تنیس، دارت، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، روم سرویس، فروشگاه، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان. 

 

 

هتل پالمین کوش آداسی

هتل پالمین کوش آداسی

هتل پالمین کوش آداسی

اتاق هتل پالمین کوش آداسی

هتل پالمین کوش آداسی

رستوران هتل پالمین کوش آداسی

هتل پالمین کوش آداسی

حمام ترکی هتل پالمین کوش آداسی

هتل پالمین کوش آداسی

استخر سر پوشیده هتل پالمین کوش آداسی

هتل پالمین کوش آداسی

رستوران هتل پالمین کوش آداسی

هتل پالمین کوش آداسی

رستوران هتل پالمین کوش آداسی

هتل بای کارااسلان این کوش آداسی

هتل 4 ستاره بای کارااسلان این (By Karaaslan Inn) کوش آداسی در مرکز کوش آداسی در کنار دریای اژه و بندر قرار دارد. این هتل 65 اتاق ارائه می دهد که دارای امکانات سیستم تهویه، ماهواره، تلویزیون، بالکن و ... هستند و همه اتاق ها کفپوش فرش و وسایل چوبی دارند. در رستوران بام این هتل غذاهای ترکی و بین المللی به همراه چشم انداز زیبای دریا ارائه می شود. در مرکز اسپای این هتل خدمات ماساژ، سونا و حمام عرضه می گردد که مسافران تور کوش آداسی می توانند در این مرکز به ریلکسیشن بپردازند. این هتل در کنار مغازه ها و رستوران های زیادی قرار دارد و فاصله آن تا فرودگاه بین المللی سمس یونان 36 کیلومتر است.

 آدرس: Riza Sarac Cad. No:2 Ataturk Bulvari, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل بای کارااسلان این کوش آداسی

 استخر سر باز، تراس، ، رستوران، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، فکس، کپی، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل (با هزینه)، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، وای فای رایگان.

 

هتل بای کارااسلان این کوش آداسی

هتل بای کارااسلان این کوش آداسی

هتل بای کارااسلان این کوش آداسی

رستوران هتل بای کارااسلان این کوش آداسی

هتل بای کارااسلان این کوش آداسی

رستوران هتل بای کارااسلان این کوش آداسی

هتل بای کارااسلان این کوش آداسی

استخر هتل بای کارااسلان این کوش آداسی

هتل بای کارااسلان این کوش آداسی

حمام ترکی هتل بای کارااسلان این کوش آداسی

 



:: برچسب‌ها: هتل پالمین کوش آداسی,هتل های کوش آداسی,هتل های خوب کوش آداسی,هتل های ارزان کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل امر هالیدی ریزورت کوش آداسی

هتل 4 ستاره امر هالیدی ریزورت کوش آداسی در 5 کیلومتری مرکز کوش آداسی قرار دارد. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی است که با یک دقیقه پیاده روی می توان به آن رسید. این هتل دارای 2266 اتاق است که شامل اتاق های خانوادگی، خانوادگی دلوکس، اتاق سوپریور، اتاق ماه عسل، اتاق کلاب و اتاق دوبلکس است که برای مسافران تور کوش آداسی دارای امکانات  سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت و صندوق امانات است. هتل دارای دو رستوران است که یک رستوران اصلی و یک رستوران آلاکارته است و غذاهای دریایی، ایتالیایی و مکزیکی سرو می کند. هم چنین مسافران تور کوش آداسی می توانند از اسنک بارهای کنار استخر و ساحل اسنک و نوشیدنی سفارش دهند. فاصله هتل تا فرودگاه 800 کیلومتر و تا شهر باستانی افسوس 26 کیلومتر است. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور کوش آداسی می توان به استخر، سونا، حمام ترکی، مرکز  تناسب اندام، زمین تنیس، والیبال ساحلی، بسکتبال، نمایش شبانه، باشگاه کودکان، دارت، زمین بازی، دارت، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه و امکانات برای معلولین اشاره کرد.

 

هتل آداکلاس کوش آداسی

هتل 4 ستاره آداکلاس کوش آداسی در مرکز شهر کوش آداسی واقع شده است. هتل تا ساحل حدود 9 دقیقه پیاده روی دارد. سرویس دهی هتل به صورت ALLاست. هتل دارای 888 اتاق است که شامل اتاق های خانوادگی و استاندارد است و برای مسافران تور کوش آداسی دارای اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون با ماهواره، تلفن، صندوق امانات و  تراس با منظره ی دریای اژه هستند. رستوران اصلی هتل صبحانه، ناهار و شام را به سبک بوفه ارائه می دهد و دو کافه در لابی و استخر و یک اسنک بار نیز در هتل قرار دارند. فاصله هتل تا مرکز شهر 1 کیلومتر و تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر 65 کیلومتر است. از دیگر امکانات هتل برای مهمانان تور کوش آداسی می توان به استخر روباز و سرپوشیده، مرکز اسپا، حمام ترکی، سونا،  مرکز تناسب اندام و... است.

 

 



:: برچسب‌ها: هتل امر هالیدی ریزورت کوش آداسی,هتل های کوش آداسی,نرخ تور کوش آداسی,تور کوش آداسی از شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی

هتل 4 یتاره تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی در نزدیکی ساحل بانوان این شهر قرار گرفته است. هتل حدود سه دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله دارد و فاصله ان تا فرودگاه عدنان مندرس 900 کیلومتر است. هتل در هفت طبقه ساخته شده است و دارای 70 واحد اقامتی است که به شما مهمانان تور کوش آداسی امکانات مینی بار، چای ساز، تلفن، صندوق امانات، تهویه مطبوع و  بالکن است. هتل صبحانه را به صورت بوفه ارائه می دهد و در وعده های غذایی دیگر در رستوران آلاکارته خود غذا را با منوی انتخابی سرو می کند. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر روباز، دارت، دوچرخه سواری، بیلیارد، تنیس روی میز، غواصی، اتاق بازی، باغ، کافی شاپ، اجاره ماشین و ... اشاره کرد.

هتل تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی

هتل تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی

هتل تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی

 

هتل بلماره کوش آداسی

هتل بلماره کوش آداسی از هتل های 4 ستاره در مرکز شهر کوش آداسی می باشد. این هتل در فاصله 650 متری ساحل قرار دارد. هتل بلماره کوش آداسی دارای 911 اتاق با امکانات بالکن، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، مینی‌بار، سشوار و حمام اختصاصی می باشد. فاصله هتل تا مرکز شهر کوش آداسی 5 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی عدنان مندرس ازمیر  75  کیلومتر می شود.

امکانات هتل بلماره کوش آداسی شامل رستوران، استخر روباز، استخر سر پوشیده، سونا، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، ماساژ، ورزش های آبی، تنیس روی میز، دارت، مرکز تناسب اندام، ترانسفر فرودگاهی، خدمات معلولین، اینترنت WiFi و ... می باشند.

 



:: برچسب‌ها: هتل تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی,تور کوش آداسی,هتل های کوش آداسی,تور کوش آداسی چارتر ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل لی بلو کوش آداسی

 هتل 5 ستاره لی بلو در کنار دریا و در ساحل زیبای دریا اژه، در 3/2 کیلومتری مرکز کوش آداسی قرار دارد. این هتل 263 اتاق زیبا دارد که دارای امکانات سیستم تهویه، یخچال و تلویزیون هستند و به گونه ای طراحی شده اند که چشم انداز زیبایی از دریا دارند. مسافران تور کوش آداسی می توانند در رستوران کنار آب، در فضایی دنج و آرامش بخش با تماشای موج های دریا به صرف غذاهای خوشمزه و متنوع مشغول شده و از تعطیلات خود لذت ببرند. فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 69/22 کیلومتر است.

 آدرس: Kadinlar Denizi Mevkii Haci Feyzullah Mah 17 Sok No 4 Kusadasi Aydin, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل لی بلو کوش آداسی

استخر سرباز، تراس، زمین تنیس، پینگ پونگ، دارت، شیرجه، مینی گلف، امکانات ورزش های آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، کرایه دوچرخه، اتاق بازی، کتابخانه، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، بار، اینترنت رایگان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، فکس، کپی، فروشگاه، آسانسور.

 

 

هتل لی بلو کوش آداسی

هتل لی بلو کوش آداسی

هتل لی بلو کوش آداسی

اتاق هتل لی بلو کوش آداسی

هتل لی بلو کوش آداسی

رستوران هتل لی بلو کوش آداسی

هتل لی بلو کوش آداسی

رستوران هتل لی بلو کوش آداسی

هتل لی بلو کوش آداسی

رستوران هتل لی بلو کوش آداسی

هتل لی بلو کوش آداسی

استخر هتل لی بلو کوش آداسی

 

هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی

 هتل 5 ستاره رامادا ریزورت و گلف در زمینی با مساحت 30000 متر مربع، در ورودی شهر و در فاصله 1 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد. این هتل 443 اتاق دارد که واحدهای بزرگ آن دارای بالکن با چشم انداز زیبایی از دریای اژه هستند. از دیگر امکانات اتاق ها میتوان به سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره و مینی بار اشاره کرد. این هتل رستوران ها و اسنک بار های متنوع و زیادی دارد که می توانید انواع غذاهای دلخواه خود را در آنجا بیابید. هتل 5 ستاره رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی با 6 استخر سرباز و سرسره های آبی و ساحل اختصاصی خود لحظات شادی را برای مسافران تور کوش آداسی به ارمغان می آورد. در این هتل تفریحات مختلفی مثل بیلیارد، میز تنیس، دارت و ورزش های آبی محیا است . فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 800 کیلومتر است و سرویس شاتل فرودگاهی با هزینه برای مسافران موجود می باشد.

آدرس: Ramada Resort Kusadasi & Golf, Akyarlar Mevkii / Aydin, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی

استخر سرباز، تراس، زمین تنیس، پینگ پونگ، دارت، شیرجه، امکانات ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، تفریحات عصرگاهی، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، آسانسور، روزنامه، وای فای رایگان

 

 

هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی

هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی

استخر هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی

رستوران هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی

رستوران هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی

حمام ترکی هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی



:: برچسب‌ها: هتل لی بلو کوش آداسی,هتل های 4 ستاره کوش آداسی,تور کوش آداسی,قیمت تور کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی

 هتل لابراندا افسوس پرینسس در ساحل اختصاصی خود در سلکوک وقع شده و 352 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها مجهز به امکانات بالکن، ماهواره، تلویزیون، میی بار هستند و بعضی از اتاق ها نیز چشم انداز زیبایی از دریای اژه دارند. این هتل 6 رستوران دارد که در رستوران "آگورا تاورن " موسیقی زنده ترکی نواخته می شود و در رستوران "پسکاتوری" ماهی و غذاهای دریایی سرو می شود. مهمانان تور کوش آداسی می توانند برای ریلکسیشن به باشگاه این هتل مراجعه کنند که در آنجا سونا، حمام ترکی و  ماساژ ارائه می شود. در ساحل اختصاصی این هتل انواع ورزش های آبی مثل موج سواری و شیرجه انجام می شود. فاصله هتل تا شهر باستانی افسوس 15 دقیقه رانندگی است.

 آدرس: Pamucak Mevkii, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی

 استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، اسکی، پینگ پونگ، موج سواری، دارت، شیرجه، اسب سواری، مینی گلف، ورزش های آبی، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، زمین بازی، رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق جلسه، سالن زیبایی، فروشگاه خرید سوغاتی، سیستم ایمنی، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان.

 

 

هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی

هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی

هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی

استخر هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی

هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی

اتاق هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی

هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی

رستوران هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی

هتل سوهان360 کوش آداسی

 هتل 5 ستاره سوهان360 در سال 2015 تاسیس شد و دارای 144 اتاق است که اتاق ها مجهز به امکانات بالکن، تراس، مینی بار، حمام، سشوار و ... هستند و بعضی از اتاق ها چشم انداز زیبا از دریا و برخی چشم انداز شهر دارند. مهمانان تور کوش آداسی می توانند در رستوان این هتل طعم دلچسب انواع غذاهای متنوع ترکی و بین المللی را بچشند. فاصله هتل تا مارینا 1/77کیلومتر و تا فرودگاه ازمیر 63/7 کیلومتر است. هتل دو بار در روز به سمت سواحل اطراف سرویس ترانسفر رایگان در نظر می گیرد.

 آدرس: Tukmen mah. Gazibegendi cad. no :46 Kusadası/Aydın, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل سوهان360 کوش آداسی

استخر سرباز، باغ، تراس، سونا، اسپا، ماساژ، باشگاه، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، رستوران، وای فای رایگان ، پارکینگ رایگان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، فکس، کپی، آرایشگاه، سیستم گرمایشی، آسانسور.



:: برچسب‌ها: هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی,هتل های 5 ستاره کوش آداسی,قیمت هتل های کوش آداسی,هتل های خوب کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل 5 ستاره پالم وینگز (Palm Wings) در ساحل محله عثمانیه کوش آداسی واقع شده است. هتل 346 اتاق با دکوراسیونی در توناژ رنگی سبز و آبی دارد که کف پوش فرش دارند و مجهز به امکانات تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی بار، حمام و بالکن با چشم انداز باغ ... هستند.

هتل خدمات یوال 24 ساعته دارد و در رستوران اصلی غذاهای بین المللی به شیوه سلف سرویس ارائه می شود. در دیگر رستوران ها غذاهای ایتالیایی، ترکی و دریایی سرو می شود و 5 کافه نیز در محل موجود می باشد.

 مرکز کوش آداسی در فاصله 16 کیلومتری و فرودگاه ازمیر در فاصله 80 کیلومتری هتل است.

مسافران تور کوش آداسی می توانند با انتخاب این هتل از طبیعت زیبا، سایه درخت های نخل و آب و هوای مطبوع آن لذت ببرند.

آدرس: Osmaniye Mah. Alacay Mevkii Sahil Siteleri Davutlar-Kusadasi-Aydin, 09430 Davutlar, Turkey

امکانات هتل پالم وینگز کوش آداسی

استخر فضای باز، باغ، ورزش های آبی، رستوران، کافه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، واکس، اتوکشی، خشکشویی، لاندری، فکس، کپی، اتاق جلسه، تهویه مطبوع، فروشگاه.

 

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

ساحل هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

اتاق هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

باشگاه هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

رستوران هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

رستوران هتل پالم وینگز کوش آداسی

 

هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی در ساح شنی دریای اژه واقع شده و 417 اتاق دارد که از جمله امکانات اتاق ها تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، مینی بار، وای فای رایگان و ... می باشد. این هتل 4 استخر، 3 سرسره آبی و مرکز اسپا دارد.

 در رستوران اصلی هتل، صبحانه، ناهار و شام به صورت سلف سرویس سرو می شود، 4 رستوران دیگر نیز در هتل وجود دارد که به صورت منوی انتخابی است و مسافران تور کوش آداسی می توانند انواع غذاهای بین المللی و عثمانی را در آنجا میل کنند.

فاصله هتل تا مرکز شهر ازمیر 50 کیلومتر و تا فرودگاه ازمیر 52 کیلومتر است.

آدرس: Kucuk Akkum Mevkii, Sigacik, Izmir, 35460 Seferihisar, Turkey

امکانات هتل ایفوریا کوش آداسی

زمین تنیس، ماهی گیری، پینک پونگ، موج سواری، دارت، شیرجه، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، ساحل اختصاصی، پارک بازی، زمین بازی، تفریحات عصرگاهی، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، سرویس شاتل(با هزینه)، مغازه، آسانسور، اتاق وی آی پی، سیستم تهویه، روزنامه، سیستم تهویه، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، نگهداری از کودکان، فکس، کپی، اتاق جلسه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان. 

 

 

 

هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی

استخر هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی

اتاق هتل ایفوریا کوش آداسی

 



:: برچسب‌ها: هتل پالم وینگز کوش آداسی,هتل های کوش آداسی,بهترین هتل های کوش آداسی,هتل های خوب کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل کوثر کیش

هتل کوثر در حاشیه ساحلی کیش در بلوار مرجان واقع شده و با 24 اتاق آماده میزبانی از مسافران تور کیش می باشد.داشتن  ساحل اختصاصی در نزدیکی هتل،اقامت دلنشینی را برای گردشگران تور کیش به وجود می آورد.فضای دنج و آرامش بخش هتل از دیگر ویژگی های این هتل تک ستاره می باشد.امکانات هتل کوثر شامل: اینترنت،تلفن،تلوزیون،صندوق امانات،کافی شاپ،نمازخانه،رستوران با طبخ غذاهای باکیفیت،سوئیت و .... می باشد.جهت اطلاع از قیمت تور کیش می توانید با آژانس های  درج شده در پکیج ها تماس حاصل فرمایید.

هتل کوثر کیش

 
 
 


:: برچسب‌ها: قیمت هتل کوثر کیش, تور کیش چارتر, قیمت تور کیش, رزرو هتل کوثر کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آرامیس کیش

از بهترین هتل های کیش برای یک اقامت به یاد ماندنی در این جزیره،هتل آرامیس می تواند مناسب ترین گزینه باشد.موقعیت جغرافیایی این هتل 4 ستاره آسایش و رفاه بیشتری را مسافران تور کیش بوجود آورده است.رستوران هتل آرامیس واقع در طبقه اول و دوم آمادگی پذیرایی از 2500 نفر را در هتل دارد.هتل آرامیس دارای امکاناتی چون رستوران اسپاگتی،رستوران سنتی با معماری دوران صفویه،اینترنت رایگان،چایخانه سنتی،خدمات خشکشویی،ترانسفر فرودگاهی رایگان،آسانسور و امکان سرو صبحانه می باشد.برای اطلاع از قیمت تور کیش می توانید با آژانس های درج شده در پکیج های تماس حاصل فرمایید.

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

 
 
 


:: برچسب‌ها: رزرو هتل آرامیس کیش, معرفی هتل های 4 ستاره کیش, آفر تور کیش, قیمت بلیط تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آریان کیش

از جمله هتل هایی که گردشگران تور کیش برای اقامت خود انتخاب می کنند،هتل 4 ستاره آریان،واقع در میدان امیر کبیر می  باشد.موقعیت جغرافیایی مناسب هتل به مراکز خرید و دیدنی کیش به همراه امکانات رفاهی خوب از دیگر ویژگی های این هتل می باشد.رستوران هتل با سرو غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی میزبان خوبی برای میهمانان مقیم کیش می باشد.لابی این هتل از زیباترین لابی های جزیره محسوب می شود.ترانسفر فرودگاه،بوفه صبحانه،سرویس فرنگی و ایرانی،پارکینگ،ماهواره تنها بخشی از امکانات موجود در هتل آریان کیش می باشد.

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش

 
 
 


:: برچسب‌ها: قیمت هتل آریان کیش, قیمت بلیط تور کیش, آفر تور کیش, تور کیش لحظه آخری ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل ایران کیش

هتل ایران جزو هتل های 5 ستاره کیش به شمار می رود.این هتل بی نظیر با ارائه خدمات مناسب به میهمانان خود،میزبان خوبی برای گذراندن اوقاتی خوش در جزیره زیبای کیش می باشد.هتل ایران در 22 برج مجزا در چهار طبقه بنا شده است.از امکانات رفاهی این هتل 5 ستاره: رستوران های متنوع با طبخ غذاهای بین المللی،کافی شاپ،نزدیک بودن به مراکز تجاری و تفریحی،سالن بدنسازی مجهز،خدمات خشکشویی شبانه روزی،سالن کنفرانس و دیگر خدمات رفاهی در اختیار تمامی مسافران تور کیش می باشد.

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

 
 
 


:: برچسب‌ها: رزرو هتل ایران کیش, قیمت تور کیش, معرفی هتل های 5 ستاره کیش, قیمت هتل ایران کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آرامش کیش

از جمله هتل های 3 ستاره ی خوب کیش،می توان به هتل آرامش واقع در نزدیکی مرکز خرید ونوس،زیتون و بولینگ مریم اشاره کرد.دسترسی آسان میهمانان هتل به دریا تصمیم به انجام فعالیت های آبی شده و این عمل باعث جذب بسیاری از گردشگرانتور کیش شده است.برای مسافرانی که قیمت مناسب به همراه ارائه خدمات و امکانات مطلوب حائز اهمیت است این هتل گزینه  ی مناسبی می باشد.

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیشپ

هتل آرامش کیش

 
 
 


:: برچسب‌ها: رزرو هتل آرامش کیش, قیمت بلیط تور کیش, تور کیش ارزان, آفر تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل پارمیدا کیش

از بهترین هتل های 5 ستاره کیش که در خیابان رودکی واقع شده،هتل پارمیدا با موقعیت جغرافیایی مناسب به اماکن دیدنی و تجاری کیش می باشد.این موقعیت مکانی خوب هتل،اقامت را برای گزدشگران تور کیش آسان نموده است.تمامی اتاق های هتل  پارمیدا مجهز به امکانات رفاهی ممتاز است.فضای باغ در هتل،استخر،خدمات اسپا،سونا خشک،سونا بخار،خدمات تور،ترانسفر رایگان فرودگاه،تشریفات ویژه،خدمات خشکشویی،اینترنت در لابی و اتاق ها،سالن کنفرانس و همایش،چایخانه سنتی،کافی شاپ،رستوران با سرو غذاهای لذیذ؛تنها بخشی امکانات این هتل 5 ستاره کیش می باشد.

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

 
 
 


:: برچسب‌ها: قیمت هتل پارمیدا کیش, رزرو تور کیش, تور کیش لحظه آخری, نرخ تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل ارم کیش

هتل بزرگ ارم کیش در بلندترین منطقه سیاحتی و تفریحی جزیره زیبای کیش واقع گردیده که مشرف به دریای خلیج فارس می باشد.700 درصد اتاق ها چشم اندازی روبه دریا دارند.صرف غذا در رستوران گردون به همراه موسیقی زنده در نمایی روبه دریا،لحظات آرامش بخش و به یاد ماندنی را برای گردشگران تور کیش رقم خواهد زد.رستوران داماد  در طبقه هشتم هتل ارم دارای امکانات چند منظوره جهت استفاده از جشن ها  و میهمانی ها می باشد.همچنین سالنی به مساحت 12000 مترمربع برای برپایی نمایشگاه و گالری وجود دارد.برای میهمانان هتل ارم از سایر امکانات شامل: آموزش قایق رانی و ماهیگیری،غواصی،باغ پرندگان،کلوپ مریم و پایاب جزیره کیش و دلفیناریوم به همراه تخفیف آماده گردیده است.زمین مینی گلف،آب درمانی،گل درمانی،استخر مخصوص کودکان،سونای خشک و بخار،پینت بال،سالن بیلیارد و اسنکر،سالن ماساژ،دو استخر مجزا مخصوص بانوان و آقایان،بوفه صبحانه،ترانسفر فرودگاه از دیگر خدمات و امکانات رفاهی این هتل 4 ستاره کیش می باشد.

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

 
 
 


:: برچسب‌ها: رزرو هتل ارم کیش, قیمت ویژه تور کیش, تور کیش چارتر, رزرو بلیط تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل ترنج کیش

هتل ترنج از هتل های 5 ستاره جزیره زیبای کیش قرار دارد که با بهترین امکانات از مسافران تور کیش پذیرایی میکند.این هتل 5  ستاره بر روی دریا ساخته شده و دارای شیشه های در کف اتاق میباشد تا مسافران تور کیش بتوانند ماهی ها و زیر دریا را در اتاق خود ببینند و لذت ببرند.این هتل در خشکی و بر روی دریا ساخته شده است.این هتل از بهترین هتل های کیش انتخاب شده است.به ردخواست مسافران تور کیش ترانسفر فرودگاهی در اختیارشان قرار میگیرد.از امکاناتی که این هتل 5 ستاره در اختیار مسافران تور کیش قرار میدهد میتوانیم به:رستوران تاج جهت صبحانه بوفه و عصرانه،رستوران ساحلی جهت ناهار و شام بوفه،آبمیوه و پیتزا،سالن تنیس،ماهواره،خودپرداز،رستوران فضای باز،خشکشویی، جکوزی، سالن بدنسازی،کافی شاپ،آرایشگاه، قایق سواری،اینترنت و... اشاره کرد که مسافران تور کیش میتوانند استفاده کند و لذت ببرند.فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه و تا مرکز شهر 55 دقیقه میباشد.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

 

 
 


:: برچسب‌ها: قیمت هتل ترنج کیش, رزرو تور کیش, تور کیش لحظه آخری, رزرو بلیط تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل شایگان کیش

هتل شایگان از هتل های 5 ستاره جزیره کیش است.هتل شایگان در موقعیت جغرافیایی خوب است.کارکنان حرفه ای این هتل 5  ستاره با رفتار خوب و پسندیده با مسافران تور کیش دارند.اتاق های این هتل بسیار پاک و تمیز میباشند تا مسافران تور کیش اقامت خوبی را داشته باشند.رستوران هتل شایگان بهترین غذا ها را برای مسافران تور کیش آماده میکند تا مسافران غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و میل کنند.چشم انداز این هتل 5 ستاره بسیار زیبا میباشد.این هتل از امکانات خوبی برخورد دار است تا مسافران تور کیش در این هتل 5 ستاره استفاده کنند و لذت کافی را از بودن در این هتل ببرند.

امکانات هتل شایگان کیش:استخر سرپوشیده،سونا خشک و بخار،سالن بدنسازی،روم سرویس 24 ساعته،اجاره ماشین با راننده و بدون راننده،اینترنت،فوتبال دستی،اسپا،جکوزی،ترانسفر فرودگاهی،کافی شاپ شهنوش همراه با اجرای زنده پیانو،کافی شاپ آفتابگردان، کافی شاپ تراس دریا با چشم اندازی منحصر بفرد از آب های درخشان و سواحل نقره ای رنگ خلیج همیشه فارس،اتاق ماساژ،گیم نت،پرسنل خونگرم،بیلیارد و تنیس،چايخانه سنتی میباشد تا مسافران تور کیش استفاده کنند و از سفر  خود لذت ببرند.

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

 

 


:: برچسب‌ها: قیمت هتل شایگان کیش, رزرو هتل های 5 ستاره کیش,برترین هتل های کیش, نرخ ویژه تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل سورملی کوش آداسی ترکیه

هتل سورملی از هتل های 5 ستاره کوش آداسی میباشد که بهترین را برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده است.این هتل دارای 436 اتاق مجهز و لوکس میباشد.این هتل تا فرودگاه عدنان فقط 55 مایل فاصله دارد.مسافران تور ترکیه میتوانند از امکانات این  استفاده کنند که شامل:استخر،استخر کودکان،رستوران،اینترنت،بیلیارد،خشکشویی،کلاب شبانه،پینگ پنگساحل اختصاصی،اتاق ویژه غیر سیگاریها،پارک آبی،حمام ترکی،میز تنیس،جکوزی،آرایشگاه،ماهواره،سشوار،بار کوچک،زمین بازی کودکان،رستوران با غذای بین المللی میباشد.مسافران تور ترکیه تابستان 96 در این هتل میتوانند اقامت خوبی را داشته باشند و لذت ببرند.

هتل سورملی کوش آداسی ترکیه

هتل سورملی کوش آداسی ترکیه

هتل سورملی کوش آداسی ترکیه

هتل سورملی کوش آداسی ترکیه

هتل سورملی کوش آداسی ترکیه

هتل سورملی کوش آداسی ترکیه

هتل سورملی کوش آداسی ترکیه

هتل سورملی کوش آداسی ترکیه



:: برچسب‌ها: هتل سورملی کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه,رزرو هتل های ترکیه,هتل های لوکس ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل پالم کوش آداسی ترکیه

هتل 5 ستاره پالم در کوش آداسی ترکیه قرار دارد که بهترینا را برای مسافران تور ترکیه فراهم میکند و هر روزه آماده و خدمت و پذیرایی از مسافران گرامی تور ترکیه میباشد.هتل پالم دارای اتاق های پاک و تمیز میباشد که همچنین اینترنت پرسرعت نیز در اتاق دارد.هتل پالم دارای امکانات خوب میباشد تا مسافران تور ترکیه استفاده کنند و اقامت رویایی را در این هتل 55 ستاره تجربه کنند.کارکنان حرفه ای هتل 24 ساعته ذر حال خدمت به مسافران تور ترکیه تابستان 96 میباشند و برخورد خوبی را با آنها دارند.رستوران های این هتل نیز بهترین غذا ها را با بهترین مواد غذایی برای مسافران تور ترکیه سرو میکنند و آنها میتوانند غذای مرد علاقه خود را  سفارش دهند و نوس جان کنند.

امکانات هتل پالم:استخر کودکان،تناسب اندام و مرکز آبگرم،بیلیارد،ورزش های آبی،کلاب شبانه، تهویه هوا،استخر کودکان،ماساژ،ساحل اختصاصی، تهویه هوا،بار،ماساژ،جت اسکی،والیبال ساحلی،رستوران سرو غذاهای دریایی، ایتالیایی و ترکی و کلی امکانات دیگر...

هتل پالم کوش آداسی ترکیه

هتل پالم کوش آداسی ترکیه

هتل پالم کوش آداسی ترکیه

هتل پالم کوش آداسی ترکیه

هتل پالم کوش آداسی ترکیه

هتل پالم کوش آداسی ترکیه

هتل پالم کوش آداسی ترکیه

هتل پالم کوش آداسی ترکیه



:: برچسب‌ها: هتل پالم کوش آداسی ترکیه,هتل های 5 ستاره ترکیه,امکانات هتل پالم کوش آداسی ترکیه,تور ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل 5 ستاره گرند بلیش در 15 متری کوش آداسی ترکیه قرار دارد که دارای ساحل شنی میباشد.هتل گرند بلیش دارای 187  اتاق تمیز و پاک میباشد.اتاق های این هتل دارای بالکن و تلوزیون،مبلمان شیک میباشد.رستوران هتل با بهترین غذا ها از مسافران تور ترکیه پذیرایی میکند.کارکنان مجرب و حرفه ای این هتل 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مسافران تور ترکیه میباشند.مسافران تور ترکیه میتوانند  غذای مورد علاقه ی خود را سفارش دهندو نوش جان کنند.

امکانات هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه:لاندری،استخر،امکانات آبگرم،لابی،آرایشگاه،تهویه مطبوع،حمام مدرن،باشگاه شبانه،تنیس و مینی فوتبال،اینترنت،ورزش های آبی،چشم انداز دریا،تناسب اندام،مرکز فیتنس،اتاق بازی میباشد تا مسافران تور ترکیه تابستان 96 میتوانند استفاده کنند و لذت ببرند.

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه



:: برچسب‌ها: هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه,هتل های 5 ستاره ترکیه,رزرو هتل های ترکیه,هتل های کوش آداسی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل اتبوم اکو کلاب آنتالیا ترکیه

هتل 5 ستاره اتیوم در مجهورت شهر زیبای manavgat قرار گرفته با ارائه بهترین خدمات و رفاهی و امکانات هر روزه از مسافران تور ترکیه تابستان 96 پذیرایی میکنند.این هتل 5 ستاره فقط 655 کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.هتل انتوم با ارائه خدمات یوآل به مسافران تور ترکیه باعث شده تا اقامت خوبی داشته باشند.هتل دارای 433 اتاق مجهز به اینترنت و دیگر امکانات میباشد تا مسافران تور ترکیه استفاده کنند.رستوران و 8 استخر این هتل 55 ستاره نیز در اختیار مسافران تور ترکیه قرار میگیرد.رستوران این هتل با اجرای  موسیقی زنده لحظات خوبی را برای مسافران تور ترکیه فراهم میکند.همچنین مسافران میتوانند غذای خود را در تراس هتل میل کنند.به درخواست مسافران تور ترکیه ترانسفر فرودگاهی در اختیارشان قرار میگیرد.

امکانات هتل اتیوم اکو کلاب آنتالیا ترکیه : تهویه هوا، 8 استخر، رستوران، فروشگاه، سالن زیبایی، اینترنت، ساحل اختصاصی، بیلیارد، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، مینی بار، روم سرویس ۲۴ ساعته، پارک و سرسره های آبی، سینما میباشد تا مسافران تور ترکیه استفاده کنند و اقامت خوبی را در این هتل 5 ستاره سپری کنند.

هتل اتیوم اکو کلاب آنتالیا ترکیه

هتل اتبوم اکو کلاب آنتالیا ترکیه

هتل اتیوم اکو کلاب آنتالیا ترکیه

هتل اتبوم اکو کلاب آنتالیا ترکیه

هتل اتیوم اکو کلاب آنتالیا ترکیه

هتل اتبوم اکو کلاب آنتالیا ترکیه



:: برچسب‌ها: هتل اتبوم اکو کلاب آنتالیا ترکیه,هتل های ترکیه,هتل های لوکس ترکیه,قیمت هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه

هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه از هتل های 5 ستاره لوکس آنتالیا می باشد که در کنار دریای مدیترانه قرار دارد. این هتل دارای 311 اتاق است که امکاناتی همچون تهویه مطبوع، تلویزیون ال ای دی ماهواره ای، گاوصندوق، چای / قهوه ساز، مینی بار و اینترنت Wi-Fi رایگان برای گردشگران تور ترکیه تابستان 96 فراهم آورده است.

امکانات هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه عبارتند از : 4 رستوران، کافی شاپ، استخر سر پوشیده، استخر روباز، سونا، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، باشگاه بدنسازی، استخر کودکان، پارک آبی، ورزش های آبی، سالن تناسب اندام، زمین تنیس، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه، خدمات نگهداری از کودک و پذیرش 24 ساعته.

هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه

هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه

هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه



:: برچسب‌ها: هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه,هتل های آنتالیا ترکیه,هتل های 5 ستاره ترکیه,امکانات هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آسپن استانبول ترکیه

هتل آسپن استانبول ترکیه از هتل های 4 ستاره استانبول ترکیه می باشد. این هتل در مرکز استانبول و در 1 کیلومتری بازار بزرگ قرار دارد. فاصله هتل آسپن تا بندر ینی کاپی 10 دقیقه و تا فرودگاه آتاتورک 17 کیلومتر می شود. این هتل دارای 63 اتاق با امکانات تهویه، تلویزیون، مینی بار، تلفن، حمام اختصاصی با سشوار و اینترنت رایگان می باشد. هتل آسپن استانبول ترکیه انتخاب مناسبی برای گردشگران تور ترکیه می باشد زیرا به مراکز تجاری، مراکز خرید، خیابان استقلال، نشان تاشی، عثمان‌بی،  مراکز تاریخی و مراکز تفریحی استانبول بسیار نزدیک است.

امکاناتی که هتل آسپن برای مسافران تور ترکیه تابستان 96 ارائه می دهد شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافه، استخر سر پوشیده،  سونا، حمام ترکی، ماساژ، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات و ... می باشد.

هتل آسپن استانبول ترکیه

هتل آسپن استانبول ترکیه

هتل آسپن استانبول ترکیه



:: برچسب‌ها: هتل آسپن استانبول ترکیه,هتل های استانبول ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,رزرو هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل بلک برد استانبول ترکیه

هتل بلک برد استانبول ترکیه از هتل های 4 ستاره ترکیه می باشد که در در منطقه فاتح استانبول واقع شده است. این هتل دارای 81 اتاق مجهز به تهویه، تلفن، مینی‌بار، صندوق امانات، تلویزیون LCDD،‌ اینترنت و میز کار می باشند. فاصله هتل تا میدان تقسیم و مرکز خرید لوکس و پرجمعیت نشان تاشی 15 دقیقه می شود. گردشگران تور ترکیه تابستان 96 می توانند در رستوران هتل بلک  برد صبحانه را به صورت بوفه میل نمایند. هتل بلک برد استانبول ترکیه به مراکز تجاری، مراکز خرید، خیابان استقلال، نشان تاشی، عثمان بی، مراکز تاریخی و مراکز تفریحی استانبول نزدیک می باشد.

امکانات هتل بلک برد استانبول ترکیه شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، ماساژ، حمام ترکی، سالن کنفرانس، ترانسفر فرودگاهی، خدمات معلولین، صرافی، لاندری، آسانسور و ... هستند.

هتل بلک برد استانبول ترکیه

هتل بلک برد استانبول ترکیه

هتل بلک برد استانبول ترکیه



:: برچسب‌ها: هتل بلک برد استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,هتل های 4 ستاره ترکیه,امکانات هتل بلک برد استانبول ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

مسجد ایاصوفیه ترکیه

یکی از معروف ترین دیدنی های ترکیه مسجد ایاصوفیه ترکیه می باشد که در بخش اروپایی استانبول ترکیه و در محله ای پر فت  و آمد و توریستی، در جوار هتل ها، مراکز خرید، و دیدنی های ترکیه واقع شده است. این مسجد در دوره امپراتوری بیزانس در سال 532 میلادی با دستور امپراتور کنستانتین اول ساخته شد. در معماری بنای‌ مسجد ایاصوفیه‌‌ طاق‌ها و ستون‌ها به طرز زیبایی با هم هماهنگ است. 4 ستون بزرگ و با شکوه، شبیه‌ پای‌ فیل‌، 4 طاق مسجد ایاصوفیه ترکیه را‌ بالا نگاه داشته اند‌ و گنبد بزرگ ایاصوفیه بر روی‌ این ستون ها قرار داده شده اند‌‌. عمق‌ گنبد 18 متر، و ارتفاع آن  از سطح زمین 56 متر است و قطر آن‌ 33 متر‌ به همراه دو نیم گنبد است. به مسافران و گردشگران تور ترکیه تابستان 96 پیشنهاد می کنیم که حتما به این موزه بروید و از آن دیدن  نمایید.

مسجد ایاصوفیه ترکیه

مسجد ایاصوفیه ترکیه



:: برچسب‌ها: مسجد ایاصوفیه ترکیه,دیدنی های ترکیه,تور ترکیه,جاذبه های توریستی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

برج دختر ترکیه استانبول

برج دختر ترکیه استانبول در جزیره کوچکی در تنگه بسفر واقع شده است. این برج بر اساس افسانه ای قدیمی نامگذاری شده که بر طبق آن، پیشگویی از گزیده شدن دختر امپراطور بیزانس توسط مار خبر می دهد و امپراطور برای اینکه دختر زیبا و دلبندش را از گزند مار و وقوع این اتفاق دور کند، تصمیم می گیرد که او را به قلعه ای که برفراز صخره ها ساختند، منتقل نمایند. ولی عاقبت دختر نگون بخت از طریق نیش ماری که در سبد انگور پنهان شده بود، به کام مرگ می رود. برج دختر ترکیه استانبول یکی از بناهای زیبا و دوست داشتنی در بین گردشگران و مسافران تور ترکیه تابستان 96 می باشد. این برج برای قرن ها به عنوان فانوس دریایی  مورد استفاده قرار می گرفت، اما در حال حاضر داخل این برج تغییر شکل داده شده و تبدیل به رستوران ها و کافه های خوبی شده است که منظره فوق العاده زیبایی به بیرون دارد. قایق ها روزی چند مرتبه به سمت این برج در حرکت هستند تا مسافران و گردشگران تور ترکیه را به این مکان زیبا برسانند.

برج دختر ترکیه استانبول

برج دختر ترکیه استانبول



:: برچسب‌ها: برج دختر ترکیه استانبول,دیدنی های خوب ترکیه,تفریحات در ترکیه,مراکز گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

دریاچه وان ترکیه

یکی از دیدنی های زیبای ترکیه دریاچه وان است که جزوء بزرگترین دریاچه های ترکیه می باشد که در غرب شهر وان واقع شده است. کوه سبحان به ارتفاع 40588 متر و در قسمت جنوبی آن، کوههای اختیار شهاب قرار گرفته‌اند. دریاچه وان ترکیه دارای  120 کیلومتر طول، 80 کیلومتر عرض و 171 متر عمق می باشد که عمیق ترین بخش آن 451 متر است. مساحت این دریاچه 3755 کیلومتر مربع می باشد. دریاچه وان سواحل شنی دارد و شبکه راهها به آن می‌رسد. آب آن شفاف و نمک دار و برای شنا مناسب است. به گردشگران تور ترکیه تابستان 96 پیشنهاد می کنیم که حتما به دریاچه وان ترکیه بروند و از منظره زیبا آن دیدن نمایند.

دریاچه وان ترکیه

دریاچه وان ترکیه



:: برچسب‌ها: دریاچه وان ترکیه,دینی های ترکیه,معرفی دیدنی های ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل الغریر ریحان دبی

هتل الغریر ریحان دبی از هتل های 5 ستاره در منطقه دیره شهر دبی می باشد. ایستگاه مترو صلاح الدین در 500 متری و ایستگاه اتوبوس در 300 متری هتل واقع شده است که گردشگران و مسافران تور دبی می توانند به راحتی به تمام نقاط دبی سفر نمایند. فاصله هتل تا فرودگاه دبی 155 دقیقه می شود. همچنین فاصله هتل تا مرکز خرید دبی مال، مرکز تجارت جهانی و برخ خلیفه 15 دقیقه می شود. نهر دبی، بازار طلا، بازار ادویه و موزه HERITAGE VILLAGEE از مناطق تاریخی و جذاب اطراف این هتل می باشد که گردشگران تور دبی تابستان 96 می توانند از آنها دیدن نمایند. این هتل دارای 4288 اتاق با امکانات لوکس و مدرن می باشد.

امکانات هتل الغریر ریحان دبی شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافه، استخر روباز، استخر کودکان، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، ماساژ، مرکز اسپا، زمین تنیس، اسکواش، صندوق امانات، خدمات معلولین، اتاق جلسه، اینترنت WiFi، آسانسور و ... هستند.

هتل الغریر ریحان دبی

هتل الغریر ریحان دبی

هتل الغریر ریحان دبی

هتل الغریر ریحان دبی



:: برچسب‌ها: هتل الغریر ریحان دبی,هتل های 5 ستاره خوب دبی,امکانات هتل الغریر ریحان دبی,رزرو هتل الغریر ریحان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل پولمن دیره سیتی سنتر دبی

هتل پولمن دیره سیتی سنتر دبی از گروه هتل های 5 ستاره دبی است که در منطقه دیره شهر دبی قرار دارد. این هتل لوکس در  نزدیکی مرکز خرید دیره سیتی سنتر می باشد. ایستگاه مترو و تاکسی نیز در نزدیکی هتل هستند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 3 کیلومتر می باشد. این هتل 11 طبقه دارای 3177 اتاق لوکس با امکانات تلویزیون، رادیو، چای ساز، مینی بار،  صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت می باشد.

امکانات هتل پولمن دیره سیتی سنتر دبی شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، استخر روباز، سونا، ماساژ، باشگاه بدنسازی، خدمات اسپا، اتاق بازی، تنیس، اسب سواری، گلف، سالن زیبایی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، خدمات معلولین، اتاق جلسه، خدمات فکس و کپی، صرافی، فروشگاه، اتوشویی و ... هستند.

هتل پولمن دیره سیتی سنتر دبی

هتل پولمن دیره سیتی سنتر دبی

هتل پولمن دیره سیتی سنتر دبی



:: برچسب‌ها: هتل پولمن دیره سیتی سنتر دبی,هتل های دبی,هتل های 5 ستاره دبی,رزرو هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل گرند حیات دبی

هتل گرند حیات دبی از هتل های 5 ستاره لوکس دبی می باشد. این هتل دارای 674 اتاق با امکانات تهویه مطبوع، تلویزیون،  چای و قهوه ساز، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت رایگان می باشد. تمام اتاق ها به سبک سنتی عربی طراحی شده اند. فاصله هتل تا برج خلیفه و دبی مال 15 دقیقه، تا مرکز شهر 10 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 7 کیلومتر می شود. ایستگاه مترو تنها 650 متر با هتل فاصله دارد و گردشگران تور دبی تابستان 96 به راحتی می توانند به تمام نقاط  شهر دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل گرند حیات دبی شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، استخر روباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، باشگاه بدنسازی، مرکز اسپا، زمین تنیس، باغ، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، سالن جلسات، خدمات نگهداری از کودکان، اتاق بازی و ... می باشد.

هتل گرند حیات دبی

هتل گرند حیات دبی

هتل گرند حیات دبی



:: برچسب‌ها: هتل گرند حیات دبی,بهترین هتل های دبی,امکانات هتل گرند حیات دبی,تور دبی در هتل گرند حیات دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل کارلتن پالاس دبی

هتل کارلتن پالاس دبی از بهترین هتل های 5 ستاره در منطقه دیره شهر دبی می باشد. این هتل به دبی کریک و برج ساعت نزدیک است. ایستگاه مترو الرقه در 750 متری هتل واقع شده است که گردشگران تور دبی تابستان 96 می توانند به راحتی به نقاط مختلف بروند. هتل کارلتن پالاس دبی دارای 1355 اتاق با امکانات تهویه مطبوع، تلویزیون، چای و قهوه ساز، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه دبی 10 دقیقه می شود.

امکانات هتل کارلتن پالاس دبی شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، استخر روباز، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، آرایشگاه، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، سالن همایش، خدمات نگهداری از کودک و ... هستند.

هتل کارلتن پالاس دبی

هتل کارلتن پالاس دبی

هتل کارلتن پالاس دبی



:: برچسب‌ها: هتل کارلتن پالاس دبی,هتل های 5 ستاره دبی,امکانات هتل کارلتن پالاس دبی,قیمت هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل هیلتون جمیرا دبی

هتل هیلتون جمیرا دبی از هتل های 5 ستاره در منطقه جمیرا شهر دبی می باشد. این هتل دارای 389 اتاق با امکانات تلویزیون  صفحه تخت، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت (شارژ) است. این هتل دارای ساحل شنی اختصاصی است و گردشگران تور دبی تابستان 96 می‌توانند از رستوران ها،‌ کافه ها و ساحل شنی استفاده نمایند. فاصله هتل تا فرودگاه دبی 30 کیلومتر و تا مرکز شهر دبی 222 کیلومتر می شود.

امکانات هتل هیلتون جمیرا دبی شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، 3 استخر روباز، سونا، اتاق بخار، باشگاه بدنسازی، مرکز اسپا، ورزش های آبی، ساحل اختصاصی، زمین بازی کودک، ترانسفر فرودگاهی، خدمات معلولین، خدمات نگهداری از کودک، اتاق جلسه و ... هستند.

هتل هیلتون جمیرا دبی

هتل هیلتون جمیرا دبی

هتل هیلتون جمیرا دبی



:: برچسب‌ها: هتل هیلتون جمیرا دبی,هتل های لوکس دبی,معرفی هتل های دبی,تور دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل شانگری لا دبی

هتل پنج ستاره شانگری لا دبی در منطقه شیخ زاید شهر دبی قرار دارد. فاصله هتل تا مرکز خرید دبی مال، مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه 100 دقیقه با ماشین می شود. دسترسی آسان به مراکز تجاری، این هتل را به یکی از هتل های پرطرفدار در بین گردشگران تور دبی تابستان 96 تبدیل کرده است. هتل شانگری لا دبی 3022 اتاق مدرن و مجهز به امکانات لوکس دارد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 155 دقیقه با تاکسی می باشد.

امکانات هتل شانگری لا دبی شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، استخر روباز، استخر سر پوشیده، سونا، جکوزی، مرکز اسپا، مرکز بهداشت، زمین تنیس، زمین اسکواش، باشگاه بدنسازی، ترانسفر فرودگاهی، خدمات معلولین، اتاق اجتماعات، پارکینگ، خشکشویی، فروشگاه و ... می باشند.

هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی



:: برچسب‌ها: هتل شانگری لا دبی,بهترین هتل های دبی,رزرو هتل شانگری لا دبی,امکانات هتل شانگری لا دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل مینا السلام دبی

هتل 5 ستاره مینا السلام دبی در منطقه جمیرا دبی واقع شده است. این هتل بزرگ و زیبا می باشد و دارای 292 اتاق با امکانات  تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت است. هتل مینا السلام دبی با 40 رستوران و کافی شاپ آماده خدمت رسانی و پذیرایی از گردشگرن تور دبی تابستان 96 می باشند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 25 دقیقه و تا بازار امارات 55 دقیقه می شود.

امکانات هتل مینا السلام دبی شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، استخر روباز، استخر سر پوشیده، سونا، باشگاه بدنسازی، ماساژ، ورزش های آبی، پارک آبی کودکان، حمام ترکی، زمین تنیس، ساحل اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، تاکسی سرویس، خدمات معلولین، خدمات نگهداری از کودک، سالن جلسه و ... می باشند.

هتل مینا السلام دبی

هتل مینا السلام دبی

هتل مینا السلام دبی



:: برچسب‌ها: هتل مینا السلام دبی,هتل های 5 ستاره دبی,هتل های خوب دبی,تور دبی در هتل مینا السلام دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل کمپینسکی دبی

هتل 5 ستاره کمپینسکی دبی در منطقه شیخ زاید دبی واقع شده است. این هتل دقیقا در روبروی مرکز اسکی دبی قرار گرفته است. هتل کمپینسکی دبی دارای 3933 اتاق مجز به تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت رایگان می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه با می شود. امکان دسترسی گردشگران تور دبی تابستان 96 به مراکز خرید دبی بسیار راحت می باشد. برج العرب در 44 کیلومتری هتل قرار دارد.

امکانات هتل کمپینسکی دبی شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، استخر روباز، سونا، باشگاه بدنسازی، ماساژ، زمین تنیس، خدمات اسپا، پیست اسکی، زمین بازی کودک، خدمات معلولین، خدمات نگهداری از کودک، ترانسفر فرودگاه و ... می باشند.

هتل کمپینسکی دبی

هتل کمپینسکی دبی

هتل کمپینسکی دبی



:: برچسب‌ها: هتل کمپینسکی دبی,هتل های لوکس دبی,رزرو هتل های دبی,بهترین هتل های 5 ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل مونپیک دبی

هتل مونپیک دبی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که دقیقا در مقابل بیمارستان آمریکایی ها قرار دارد. فاصله هتل مونپیک دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه می شود. هتل دارای 2166 اتاق با امکانات تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت رایگان می باشد که آماده خدمت رسانی به گردشگران تور دبی تابستان 96 هستند. فاصله هتل مونپیک دبی تا مرکز خرید دبی مال، مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه 100 دقیقه با ماشین می شود.

امکانات هتل مونپیک دبی شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، استخر روباز، سونا، جکوزی، باشگاه، ساحل اختصاصی، اتاق جلسه، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، خدمات معلولین، فروشگاه، صرافی، آسانسور، کرایه اتومبیل، خدمات گردشگری و ... می باشد.

هتل مونپیک دبی

هتل مونپیک دبی

هتل مونپیک دبی



:: برچسب‌ها: هتل مونپیک دبی,هتل های دبی,هتل های 5 ستاره دبی,امکانات هتل مونپیک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()